Hva er kvalitetstid for deg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Anette
  • Opprettet Opprettet
Kvalitetstid for meg er å ha musikk på ørene !

Kvalitetstid er tid med familien hvor vi hygger oss. Enten ute eller inne.

For meg selv alene er det en lang deilig dusj etterfulgt av en god hudkrem, ren pysj og en god kopp te i sofaen

Se en koselig film, med tepper og fyr i peisen, godis i skåla og hele gjengen samlet :)

Kvalitetstid for meg er å få tid å bare slappe av uten noe bekymringer :) men med familien er å gjøre noe kjekt alle sammen

Lørdags morgen, mannen kommer med kaffe på senga. Vi ligger i senga slumrer, drikker kaffe, kysser og bare koser oss.

Frøkna sitter i senga vår å ser på iPad eller leker med dukkene rundt oss.

Alt går i rolig tempo.

Elsker elsker det!

Alene: Med bok og kaffe på kafe.
Med mannen: Kjærestetid, gjerne ute av huset og med en øl i hånda.
Med familien: Ute i sola med niste eller alenetid med hvert av barna, eller på reise.
Ellers: Lange, uforstyrrede samtaler over en (mange) kaffe eller en øl med en venn, grillings på verandaen hos foreldrene mine med hele storfamilien, å få sitte litt i bakgrunnen og nyte at en haug med venner skravler og koser seg, eller fjelltur med hund og noen som er i like dårlig form som meg.
:)

Søvn for øyeblikket:)

Alene: Se en skikkelig grinefilm eller en disneyfilm med et brett mat (grønnsaker og dipp, potetgull, sjokolade, fruktfat, bruschetta o.l.) og noe godt og varmt å drikke på. Kan også være digg å samtidig ta litt hjemmespa med manikyr, pedikyr, ansiktsmaske osv og avslutte dagen med en langt og varmt bad :)

Med mannen: Lage en litt ekstra god treretters eller lage et ostefat, dele en flaske rødvin og se på en romantisk film mens vi ligger krøllet sammen i sofaen med et pledd rundt oss, for så å ta et langt, varmt bad sammen :)

Back
Topp