RoXXy
Betatt av forumet
Jeg har tenkt til å fortelle at jeg er gravid til min far og hans kone når jeg skal besøke dem i Norge om litt over 3 uker.
For de som ikke kjenner igjen brukeren min, så har jeg skrevet før at jeg bor på Gran Canaria.
De har akkurat flyttet inn i ny leilighet, og for å fortelle om graviditeten på en morsom måte hadde jeg tenkt til å kjøpe en "innflytningsgave" til dem som kan være et hint om at en baby er på vei.
Det er for øvrig deres første barnebarn.
Ser for meg en smokk, babyteppe eller noe slikt.
Så tenkte jeg at i stedet for å bare kjøpe noe på måfå, er det kanskje en bedre ide å kjøpe noe som barnet allikevel kommer til å trenge når vi kommer på besøk de første årene.
Vi kommer sikkert til å reise til Norge noen ganger i året, men ikke mer enn det heller, tror jeg.
Så hva tror dere?
Hva er kjekt å ha stående hos besteforeldre til babyen/barnet?
Da tenker jeg mest utenom veldig store ting som seng etc, men mer av småting.
For de som ikke kjenner igjen brukeren min, så har jeg skrevet før at jeg bor på Gran Canaria.
De har akkurat flyttet inn i ny leilighet, og for å fortelle om graviditeten på en morsom måte hadde jeg tenkt til å kjøpe en "innflytningsgave" til dem som kan være et hint om at en baby er på vei.
Det er for øvrig deres første barnebarn.
Ser for meg en smokk, babyteppe eller noe slikt.
Så tenkte jeg at i stedet for å bare kjøpe noe på måfå, er det kanskje en bedre ide å kjøpe noe som barnet allikevel kommer til å trenge når vi kommer på besøk de første årene.
Vi kommer sikkert til å reise til Norge noen ganger i året, men ikke mer enn det heller, tror jeg.
Så hva tror dere?
Hva er kjekt å ha stående hos besteforeldre til babyen/barnet?
Da tenker jeg mest utenom veldig store ting som seng etc, men mer av småting.