Hva er kjekkest?

namba

Forumet er livet
Babyer eller barn?

Er jeg den eneste som ikke har babyfeber hele tiden?[:D]

Umulig å velge....elsker babyer. Og synes det er enklere å ha med å gjøre stort sett. Men de er jo så skjønne og morsomme når de er større. Det slitsomme da er jo trass og sterk vilje....

Noe koselig med alle aldre synes jeg. Men kunne godt hatt en baby til om noen gav meg en. Orker ikke gå gravid for å få en tror jeg[8D]

Jeg har også mange favorittaldre, og flere av dem er fra babytiden, men tiden fra hun var rundt to og et halvt har vært den aller beste, synes jeg. Jeg gleder meg sånn til å finne ut av hvem Maja er jeg, og det er ikke så tydelig nå når hun er så lita. Jeg synes det er kjekkest når de viser mer personlighet.

Jeg elsker jo små søte babyer - men nå kjenner jeg at jeg er helt ferdig med den baby-tiden selv. Jeg trives med at barna mine vokser til og blir mer selvstendige - for det gir jo faktisk meg mer tid til meg selv også[:)] Jeg har jo med glede vært hjemme og oppdratt mine små, men det er en tid for alt - så ingen søte små babyer her i alle fall (ikke før jeg blir bestemor[8D][:D] - og det blir vel noen år til håper jeg).

Jeg har ikke babyfeber!!!![;)]

det er jo babyer som får det til å rasle i eggstokkene, selv om jeg ikke ønsker meg flere barn... men barn er morsomst - når de begynner å respondere mer, kommunisere, bevege seg, få en personlighet - det å følge dem når de vokser, lærer, utvikler seg, utforsker... det er det beste!

Kan ikke velge, de er like kjekke på hver sin måte[:D]
Babyer er herlige å dille å kose med, og barna er utrolig kjekke å prate med og oppleve ting sammen med[:)]
Er glad jeg har en av hver, kjekt å kunne få både baby-tid og "stor gutt" tid[:D]

Back
Topp