Hva er kjedligst?

Med tanke på at det blir vasket og hengt opp klær i huset her, men brettingen ligner mer på krølling, og påplasslegging utsettes til klærne skal brukes igjen, så tror jeg at nevnte rekkefølge er sortert etter synkende popularitet ;-)

Signerer denne :P

Legge på plass. Er så lat at jeg har sluttet å brette sammen. Roter alltid rundt i skuffene uansett, så ingenting som er brettet sammen lengre enn noen få dager :p

Brette håndklær! Men generelt bretting. Jeg venter på at noen kan finne opp en brettesammenmaskin eller robot. :D

Brette, uten tvil! Her hjemme er det jeg som vasker tøy, så når jeg kommer opp med det ferdigbrettede tøyet, forventer jeg at mannen skal legge inn i skapet. Han er ikke noe særlig flink til det da, men :P

Legge på plass. Brette er egentlig litt gøy.

Brette sammen! Absolutt

legge de på plass!

Det må jo bare gjøres. Og jeg er den eneste som gjør det. Så det blir jo gjort, på et vis. Men klær henger ofte lenge til tørk ja.

Liker å brette, men hater å finne sokkepar og er heller ikke kjempe fan av å plassere de i de overfylte skapene.

Det må være å legge på plass.
Jeg vasker og tørker i maskiner og bretter klær og da synes jeg egentlig at gubben kunne lakt det på plass men nei da :P

Back
Topp