Hva er julekort-tradisjonen din?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Hører noen strever skikkelig med å lage fine kort, mens jeg for det meste bare har pleid å sende et vanlig kjøpt kort[:-][8D]

Sender vanlige kjøpekort!
Er ikke flink å lage [;)]

Skriver julebrev vi[:)]

Har mye slekt som vi nesten aldri ser, og de setter pris på en "oppdatering" med skrytebilder en gang i året[:)]

Bruker bilde av ungene.. Ellers tar vi julekortbilde sammen med familien min + hele søskenbarnflokken, så det blir litt kort gitt[:D]

ORIGINAL: MissVega

Sender vanlige kjøpekort!
Er ikke flink å lage [;)]

Samme her, men i år tenkte jeg skulle ta bilde av babyen og sende...

De siste 2 årene har jeg brukt masse tid på å lage noen og 40 hjemmelagede kort med bilde av pusen i, men med termin midt i desember i år så tviler jeg på at tida framover blir brukt på julekortproduksjon.. får vel se om jeg plutselig kjeder meg fryktelig i starten av permisjonen..

bruker bilder av barna mine=)
men sender ikke alltid hvert år...

Sender bildekort av gullene med hilsen på[:D]

ORIGINAL: Hønepønemamma

Sender bildekort av gullene med hilsen på[:D]

Samme her[;)]

ingen av de alternativa passet helt for meg. Lager korta selv med bilde av simen inni. [:)]

bruker bilde av oss selv og bestiller kort. var ikke noe alternativ som passa

Har ikke noen tradisjon til nå, men i år skal jeg lage noen kort til utvalgte spesielle, orker ikke sende til alle jeg kjenner liksom. [:)]

Ser ikke bort i fra at i fremtiden kan det bli bildekort da, det er jo kjempekoselig også.

Tar fam bilde som vi lager julekort av og sender til alle

Bruker tid å scrapper kort, og inni kortet har jeg et fotokort som jeg lager selv i photoshop og fremkaller

lager noen, kjøper noen.. sender til de fleste som ikke får julegave.

Sender ikke julekort.

Tar masser av bilder av barna. å lager et kjempe fint jule bilde av barna å sender det som kort..

Back
Topp