hva er i veien med at

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
vi i stavanger området har en tråd på topp for å få flest mulig oppmerksom på at vi skal treffes???

Jeg hadde ikke sagt noe på om andre deler av landet skulle ha treff og hadde det på topp. Ikke alle som kommer på at treff tråd kan ligge under viktige tråder. [:)]

Jeg har bedt moderator om å slette tråden om stavanger treff siden treffet nå har vert. [:)]

Jeg er heller ikke for å ha maaaaaaange topptråder, men har ikke problemer med at folk har lyst å treffe andre som bor i nærheten.[:)]

ORIGINAL: CogJ

absolutt ingenting i veien med det [:)][:)]

Syns det flott jeg slik at flest mulig jenter fikk kommet på det [:D]

Takk. [:D] Syns bare det er så mange som har klaga på at vi har hatt treff tråden vår på topp. [:(]

Jeg syns det er veldig fornuftig å legge treff trådene på topp, slik at flest mulig får det med seg og kan ha muligheten til å delta [:D]

ORIGINAL: Helenpia

Jeg syns det er veldig fornuftig å legge treff trådene på topp, slik at flest mulig får det med seg og kan ha muligheten til å delta [:D]

er det jeg og vil frem til. [:)]

eg e heilt enige..ingen som reagere om d e en annen bydel som reklamere for treff..men d e faktisk 2 gangen d har vært klage på at stavangertreff har låge på topp når d har vore aktuelt og d blir fjerna fra topp når treffet e avslutta...slutt å syt folkens alle ska få!!

ORIGINAL: *Isabella*

absolutt ingenting i veien med det [:)][:)]

Syns det flott jeg slik at flest mulig jenter fikk kommet på det [:D]

Takk. [:D] Syns bare det er så mange som har klaga på at vi har hatt treff tråden vår på topp. [:(]

Ikke bry deg!!

Skjønner ikke hvorfor folk lar seg irritere over sånne filleting[:-] En tråd liksom!! På et internett forum[8|] hehe..

Men nå fremover syns jeg topptråden har en singelplass der for å slippe rot.. Blir jo stresset av å se på det[8D] haha

hehe nei sant. Neida jeg bare lurte på hva som var galt med det. men er ingen som kommenterer negativt om det nå i denne tråden. hmm hihi

Syns det er flott jeg! Selv om jeg bor laaangt unna, så er det jo lurt for å få oppmerksomheten til folk

ORIGINAL: Skogsrypa

Jeg er vel en av de som har satt spm.tegn ved det, men ikke fordi det er feil. Jeg tok det som eksempel siden det var en annen tråd det var feil sto som topptråd. Så da syns jeg like gjerne den tråden om treff kunne fjernes fra topp, som den andre. Så ikke heng deg opp i akkurat det, tror nok ingen mener det er direkte feil å ha den som topptråd, men alle har forskjellige synspunkt på hva som kan være en topptråd[:)]

Vi kan ikke alle være enige om hvilke tråder som skal være på topp, til det er vi litt for mange her inne[;)]

hehe nei den er jeg med på. Det er tross alt damer det er snakk om hehe.

Æ tenkte ikkje på d på den måten æ da.. Beklager d[:)] Ikkje nokka galt i d når d e for å få oppmerksomheta, så man slipp å leite etter tråden hele tia å dytte på den.

syns det er kjempeflott om vi kan få opp treff som topptråd. Jeg har hvertfall stor intresse av å kunne være med på treff i nærmiljøet mitt og da er det så mye greier å følge med på når neste treff er hvis man får lagt det som topptråd[:)] Da får jo flest mulig av oss juli jentene beskjed og har muligheten til å delta[:)]

Var vel ikke akkurat sånn kommentaren var ment da.

Hadde mer med at det ble diskutert at det var veldig mange topptråder, at det ble rotete, og at tråder som ikke angår alle (for eksempel stavangertråden) ikke trenger å være en del av topptrådene. Det angår jo ikke alle [:)] Og det gjelder jo alle slike møte-tråder.

Men for all del, jeg bryr meg ikke [:D] men det går jo an å holde liv i tråden framfor å plassere den på toppen, topptrådene er liksom de viktigste trådene som angår alle, føler jeg [:)] Blir mer ryddig, bare!

kunne ikke brydd meg mindre om akkurat det og synes det er bra flest mulig får det med seg:) koselig med trefftråder:)

Back
Topp