hva er i hus???

~lenemoren76~

Elsker forumet
er alle nesten ferdig med utstyrslisten no????? fått det meste i hus??? jeg har nesten alt i hus,mangler seng og bilsete. har kjøpt en svart og grå kombivogn som jeg er veldig fornøyd med.

ehm, jeg tror jeg mangler.... AAALT!!!!!!!!!

*river meg i håret*

Har vogn og 4 boddyer og en fleecedress, and thats it!!!

Men vi har kikka på seng og madrass og vet hvilken vi skal ha.

Gud jeg vet ikke hvilken ende jeg skal begynne i. Får vel ta en shoppetur til uka. Få unna litt klesshopping, for det stoler jeg ikke helt på mannen skal klare, i fall den lille kommer før.

Her mangler det meste. Har kun senga ferdig, og noe klær....

Merker jeg tar det i ro i forhold til utstyr også[&:] Ingen hastverk her i gården..

Alt er i hus...når jeg fikk vite før jul at hun kan komme nå eller når som helst så måtte jeg forte mg før jul og ha alt klart..så barne rommet ble pusset opp i jula og alt er klart!Deilig det også kjøper jo tøy nåe enn finner det!Har enn del fra føra jeg siden jeg har en på snart5 år...Lykke til..klem[:)]

ORIGINAL: mero

Alt er i hus...når jeg fikk vite før jul at hun kan komme nå eller når som helst så måtte jeg forte mg før jul og ha alt klart..så barne rommet ble pusset opp i jula og alt er klart!Deilig det også kjøper jo tøy nåe enn finner det!Har enn del fra føra jeg siden jeg har en på snart5 år...Lykke til..klem[:)]

kan jeg spørre... Hvorfor kan hun komme når som helst?

Vi er nesten ferdige med alle innkjøp vi[:)] Mangler badebalje, stellematte, skinnpose og noen småting, så er alt klart[:)] Handla litt etter hvert vi, også har vi fått veldig mye. Greit å spre utgiftene litt, for disse månedene her er ikke de med MINST utgifter fra før liksom....

har det meste av ustyr,mengler stort sett alt av klær til den lille da...[8|]

Uff jeg mangler mye jeg.. Kan ikke kjøpe inn noe særlig før om en mnd uansett. Holder på og bygge leilighet og bor for tiden på hybel...så her er det dårlig plass.
Men vogn og bilsete står i et butikklager og bare venter på å bli hentet. Sengen står på loftet hos bestemor sammen med noen dyner..
Det jeg har her hjemme er 2 boddyer og et leke teppe..
Kommer gutten min før tiden får jeg sende gubben på en skikkelig shoppings runde[:D]

Jeg var på shopping runde i går. Kjøpte inn en del helt herlige babyklær. Masse salg, så fikk mye klær for en billig penge...

har ikke klart å vente med å handle jeg! kjøpte alt før jul.. det eneste jeg har igjen å kjøpe er en madrass til sengen!
huff, syns tiden går så sakte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Nå tror jeg at jeg har alt snart..[:)]

Vogn
Dyne og sovepose til vogna
Seng
Dyne til senga
2 bilstoler (Må ha en i begge bilene)
Vippestol
Stellebord m kommode og badekar
Kommode til å ha på rommet
2 tisselaken
2 vanlige laken til senga
Sengeklær til senga og vogna
2 helsetepper og 3 andre tepper for å holde babyen varm og god [:)]
2 bodyer og en sparkebukse i str 50
3 bodyer og en sparkebukse i str 56
1 varm dress til å ha på hjem fra sykehuset
1 strømpebukse i str 50
3 par sokker (str 10-12 tror jeg)
2 bommullsluer i minste str.
(Satser på at jeg får mye klær når babyen er født)

Har kjøpt lite til meg selv da, men har 1 ammebh.
Viss noen ser noe jeg mangler, så bare si i fra. Tips mottas med takk [:D]

ååååååå.....nå blir jeg stressa uff og jeg som ikke kan kjøpe noe som helst mer før i midten av februar..[:@]

Jeg har: barnevogn-seng-madrass-sengetøy,kant m.m-babygym-div babyklær-rangle-småleker-og barnerommet venter med å bli malt-ellers har vi kommet et stykke på vei med utstyr(termin7.apr)også skal jeg få kjøpe stellebord og bilsete av en kollega for 500,-tilsammen.. da er det bare småting som kommer til å mangle, jeg har da god tid til å ordne resten av utstyrslista[:D]

hvorfor kan du ikke kjøpe noe før midten av februar L24

Vi bor på hybel og har alt annent på dete ene rommet vi har så det er rett og slett ikke plass. Holder på å bygge leilighet nå og den er ikke ferdig før det. Samboeren har gitt meg kjøpe forbud frem til leiligheten er ferdig.. Ja ja det ordner seg nok..

Æ va å la av stellekommode på fredag, så vi ska fære å hente den på torsdag [:D] glede mæ... så da blir d væll litt vasking av klær snart å legge dæm i komoden [;)] åsså vente æ på at vogna ska kåmme, den e væll like om jørne...

Back
Topp