Hva er i dine øyne PERFEKT....

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
..høyde og vekt? Legg gjerne ut et bilde av en du mener har perfekt kropp...
Husk at vi har alle forskjellig syn på hva som er pent.. :-)

Jeg er 165, og vil veie 55 kg. Det passer min kropp best :P Har 3 kg til så er jeg der.

Jeg er 165 og tror jeg vil være fornøyd rundt 60 kg! Veier nå 66 :p

Perfekt høyde og vekt er jo forskjellig fra person til person... 70 kg ser ikke likt ut på alle for å si det sånn!:P
For meg er perfekt høyde og vekt 171 cm og 62 kg..

For mg er perfekt vekt 165 høy og 60 kg:) men mitt mål er 65 kg da jeg har fått veldig store hofter etter barna og ikke helt ser muligheten til å bli 60 kg lenger:P
Itillegg kan jeg ikke trene for å gå ned i vekt, kun veldig forsiktig trening for å trene opp muskler

Jeg er 163 og veide 59,5 for et par dager siden. Vil ikke gjøre så mye med vekten. For meg er det viktigere å bygge opp musklene og stramme opp her og der :)

For meg er min perfekte vekt 55 kg. Jeg er bare 158 cm høy og veier nå 60.8 kg, så 6 kg til, så er målet nådd. Veide 80 kg siste gang jeg veide meg før jeg fødte for 5 mnder siden:)

Som meg da jo :)
Enig at 55 er perfekt på den høyden,hvertfall på min kropp ;)

Mhm, synes det jeg også:) veide 46 kg før jeg blei gravid med førstejenta, og det blir litt for tynt for meg nå:)

Heeelt perfekt er så utrolig ulikt fra person til person!! Jeg er 163 og kler best 50-52 kg, men jeg kjenner flere på min høyde som kler bedre litt mer vekt. Pga kroppsbygning, ansiktsform, hår etc, ser jeg fort "kvapsete" ut med bare litt ekstra som på andre bare ser naturlig og sunt ut.

Jeg er 1.63 og har som mål å veie 55kg igjen etter svangerskapet,da føler jeg meg best:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Mhm, synes det jeg også:) veide 46 kg før jeg blei gravid med førstejenta, og det blir litt for tynt for meg nå:)

Jeg var også tynnere før,sånn opp til 50,men ikke mer. Så la jeg gradvis på meg fram til første svangerskap og da veide jeg 63. Det er faktisk det meste jeg har veid og syns det begynte å bli nok på min lille kropp. Men så ble jeg gravid og kvalm i 9 mnd og problem løst :p
Egentlig syns jeg 52 er "best" men 55 er absolutt bra det også. Har egentlig ikke så mye med de 3 kiloene forskjell å gjøre,men jeg trener ikke og da blir det fort at de legger seg på feil sted.
Hadde jeg trent litt så hadde det jo vært bedre.

Jeg er lav bare 153 og da er 55 kg passe,veier litt mere men bryr meg ikke for er godt og ha litt ekstra polstring og da har jeg litt og gå på om jeg skulle bli syk :)

Jeg ser at de som.har svart i denne tråden er TYNNE og mest sannsynlig slanke mennesker.
Jeg er 173 og veier mer enn noen av dere andre.
Men jeg føler meg ikke overvektig.

Jeg er 160 og drømmevekten er mellom 55-60 ett sted... Huff,dit er det langt.

Er 165. Kunne tenkt meg å veie 52 kg, men veier 56. Har ikke trent på flere år, så kan for det selv:confused:

er 163 og før jeg blei gravid veide jeg 58 kg..det var passe for meg:) Ikke så mye fett og mer muskelmasse så kunne derfor ikke veid mindre..veide 56 men ville gå opp et par kg:)

Tone D. Aaberge har i mine øyne den perfekte trente og slanke kropp:) kan se at hun er sunn og frisk..det er perfekt i mine øyne:)

For meg vil den perfekte kropp ha litt mer muskler og underhudsfett enn jeg har. Har nettopp begynt å trene for å få mer muskelmasse etter et heftig år med mye sykdom. Er 171 cm og 52 kg nå. Trives best når vekta er rundt 60 kg og kroppen trent :)

Back
Topp