Hva er hobbyene dine..

Momofmany

Forumet er livet
Hva er hobbyene dine?

Min er BV-skravling for øyeblikket! hehe.. Hundene, dyrevern, fitness og kosthold (ikke så flink i praksis der da men det interesserer meg veldig, leser alt!)

Strikking, hekling og sying :)

teller tvserier og film som hobby? :smiley-ashamed008
ellers så trener jeg, ( ikke så mye nå som jeg ikke er i form)
elsker også å spille volleyball om sommeren :)

Jeg har hest, så jeg rir mye :) men nå som jeg er gravid og venter vårt første barn, har jeg bestemt meg for å selge hesten.. Tror baby og hest blir en dårlig kombo for min del... Det er en dyr og tidkrevende hobby dessverre :smiley-angry017 Og litt skummelt å falle av (med tanke på mini).. Ellers blir det tur og kos med dvergschnauzeren vår :) herligste bissevåff i gata :grommit

Søm (quilting), baking, hage, litt scrapping og div trening (i perioder..) Nå har jeg ikke hatt ork eller lyst til å gjøre noe av dette i det hele tatt siden nyttår. Kommer vel igjen etter hvert nå som kvalmen og trøttheten gir seg :)

Håndball:) men har jo en pause nå da:)

Jeg har hest, så jeg rir mye :) men nå som jeg er gravid og venter vårt første barn, har jeg bestemt meg for å selge hesten.. Tror baby og hest blir en dårlig kombo for min del... Det er en dyr og tidkrevende hobby dessverre :smiley-angry017 Og litt skummelt å falle av (med tanke på mini).. Ellers blir det tur og kos med dvergschnauzeren vår :) herligste bissevåff i gata :grommit

Så kjekt at vi er flere her inne med hest som hobby :-) Jeg tror nok ikke jeg kommer til å klare å selge, men når det begynner å nærme seg termin skal jeg nok sette henne vekk på fòr et års tid :-)

Så kjekt at vi er flere her inne med hest som hobby :) Jeg tror nok ikke jeg kommer til å klare å selge, men når det begynner å nærme seg termin skal jeg nok sette henne vekk på fòr et års tid :)

åj! Så gøy :D hva slags hest har du?? jeg har varmblodstraver(ex).. flere av jentene i stallen her, har klart det fint :) hun ene har feks 2 barn og 4 hester i trening! Men hun jobber ikke så mye, så hun har tid når de er i bhg :) jeg derimot, jobber turnus og etter endt permisjon tror jeg det blir vanskelig for meg.. Så skal prøve å selge henne, men hun er så gal for tiden, så ser litt mørkt på å få solgt henne.. :(

åj! Så gøy :D hva slags hest har du?? jeg har varmblodstraver(ex).. flere av jentene i stallen her, har klart det fint :) hun ene har feks 2 barn og 4 hester i trening! Men hun jobber ikke så mye, så hun har tid når de er i bhg :) jeg derimot, jobber turnus og etter endt permisjon tror jeg det blir vanskelig for meg.. Så skal prøve å selge henne, men hun er så gal for tiden, så ser litt mørkt på å få solgt henne.. :(
Ser den, da blir det jo litt vanskelig å få tid til hesten :-(
Er vell ikke helt ideelt å ri henne når du er gravid og hun er gal heller da eller har du henne under kontroll? :-) Jeg har en fullblodsaraber som jeg bruker til dressur :-)

tegner en del.. også scrapping :)

Ser den, da blir det jo litt vanskelig å få tid til hesten :-(
Er vell ikke helt ideelt å ri henne når du er gravid og hun er gal heller da eller har du henne under kontroll? :) Jeg har en fullblodsaraber som jeg bruker til dressur :)

Stilig :) :) jeg bruker mi bare til hobby og tur.. Hun feiler et eller anna.. Holder på sjekke henne nå med dyrlegen.. Hun stresser veldig for tiden, så skrittetur er det eneste jeg tør nå som jeg er gravid.. Da har jeg kontroll :) men ordner seg nok :) har just tatt masse blodprøver av henne :) ikke bare bare med hest... Det er alltid "noe med de" :P

Stilig :) :) jeg bruker mi bare til hobby og tur.. Hun feiler et eller anna.. Holder på sjekke henne nå med dyrlegen.. Hun stresser veldig for tiden, så skrittetur er det eneste jeg tør nå som jeg er gravid.. Da har jeg kontroll :) men ordner seg nok :) har just tatt masse blodprøver av henne :) ikke bare bare med hest... Det er alltid "noe med de" :p
Kjedelig :-/ Får håpe de finner ut hva som er galt med henne, ikke noe gøy når de er syk stakkars! Kjenner til skadet hest, min er veldig flink til det! Hun klarte å tråkke på seg selv i høst og var skadet i 4 mnd... Heldigvis er hun tilbake for fullt nå og jeg håper jeg slipper mer skader på en stund!

Kjedelig :-/ Får håpe de finner ut hva som er galt med henne, ikke noe gøy når de er syk stakkars! Kjenner til skadet hest, min er veldig flink til det! Hun klarte å tråkke på seg selv i høst og var skadet i 4 mnd... Heldigvis er hun tilbake for fullt nå og jeg håper jeg slipper mer skader på en stund!

Åh, sååå kjedelig.. Stakkars.. :( utrolig at så store barske dyr, likevel på en måte er så skjøre.. Ja, da har du fått din dose på en stund!! godt å høre hun god igjen nå da :)

Back
Topp