Hva er historien bak profilbildet ditt?

Klarte ikke finne på noe kallenavn, så ble bare solsikkemamma, altså et random bilde av noen solsikker :)

Mitt er den siste og tydeligst testen jeg tok:Heartred
Graviditeten kom som en overraskelse, men den positive testen er noe av det fineste jeg har sett:Heartbigred

Fine profilbilder dere har:happy:

Døtrene mine elsker LOL-dukkene, og når jeg skulle finne profilbilde i kamerarullen så var det det første jeg kom til som var «gøy» :D

Mitt er bare et qoute jeg syns passet meg fint i den lange prøvetiden!

Jeg googlet ett bilde som var lik testen jeg tok

Nei, jeg er en trøtt kaffetørst mamma da :hilarious::coffee

Sønnen min, fire dager gammel ❤️ Bytter nok etter tul i januar, men er redd for å ikke bli kjent igjen :bag:

Elsker å gå i skogen. Hadde tatt et bilde et sted det var veldig mørkt. Så ikke noe uten lommelykt. :happy: Kom ikke på kallenavn, og dette var det første bildet jeg fant som jeg tenkte var bra nok:wacky:

Siden jeg var testetøs en periode og føltes ut som vi prøvde en evighet ble det bare et testebilde jeg fant på google.. :p

Litt selvforklarende, om enn noe unøyaktig nå for tiden når jeg stort sett er grønn i trynet og sover unntatt når jeg er på jobb :laughing002

Jeg syntes at bilde forklarer hvordan mine babyer har vært til nå. Sover seg gjennom alt men våkner i det sekundet jeg tar meg en kvil.

Min er sykt random... Skulle lage meg nick, og kom ikke på noe. Så på neglene mine, som den dagen hadde lilla neglelakk. Datoen var 21. mars. Så da ble nicket Lilla2103, og blomsten var vel noe av det første som kom opp da jeg googlet "purple flower" :hilarious:

Jeg giftet meg i våres, og søkte derfor etter et bilde av et brudepar mens jeg var på bryllupsreise og i gang med PP2. Ramlet over forumet på solsengen på bryllupsreise - noe jeg er veldig glad for. Har vært en stor støtte når man føler seg litt alene om å prøve i en lengre periode å få barn ☺️ Har flere venninner som ble gravide på første forsøk.

Back
Topp