Hva er helgeplanene deres? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Skal dere noe spennende eller blir det en rolig helg? :)

Jobbe i morgen, og ellers sove[emoji23]

Rolig. Skal prøve meg på noen korte timer på en avslutning med dansegruppa i kveld, ellers ta det med ro. Mannen skal jobbe på lørdag, og spille golf søndag kveld så tiden i mellom skal vi bruke å lille :)

Middagsgjester i morgen, så tenkte jeg skulle bake en kake om jeg orker :-) ellers bare slappe av å lade opp til en lang arbeidsuke [emoji849]

I kveld skal jeg bare slappe av og kose meg! I morgen skal lillemann i bursdag på lekeland på formiddagen, jeg skal på sommershow på kvelden også skal vi overnatte hos mamma og pappa til søndag fordi mannen skal ha utdrikkingslag for en kompis hjemme hos oss! Søndag håper vi på godt vær og hyggelig marked i bygda =)
God helg allesammen! :hello2

Stille og rolig! Skal finne på noe koselig med lillegull [emoji4]
Kanskje gå på tur i skogen!

Bowlingdate med kjæresten i kveld:)
Konfirmasjon på søndag:)

Gjøre meg ferdig med dagens nattevakt, så er det strake veien til hytta:)

Last edited:
Vi skal på dagstur til Avaldsnes på vikingfestivalen på lørdag og familieselskap på søndag hvis jeg er i form. Hvis ikkje så blir jeg hjemme og mannen og litla får dra uten meg [emoji4] uansett skal jentungen få kost seg [emoji4]

Her blir det fotballskole på barna, og jeg må stille på dugnad i kafeen. Formen er stigende, men overhodet ikke på topp, så jeg er spent på hvordan det blir å gå [emoji12]
Fest hos en kollega i morgenkveld. Skal heldigvis tidlig opp lørdag så lurer meg unna drikkingen der [emoji23]

Her blir det straks fest med jobben,så her har vi nettopp byttet flaske på alkoholfri rødvin og rødvin med alkohol:happy: å siden vi er to på jobben som skal opp tidlig på forball med barna imorgen så har jeg også en unnskyldning der for ikke å drikke så mye:happy:

Back
Topp