Hva er grunnen?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Til at suget etter sjokolade under menstrasjon rammer så veldig mange kvinner???
Jeg er irritert jeg nå, fordi jeg ikke har sjokolade, og fordi jeg ikke har mulighet til å skaffe meg det!!

driter i slanking og alt denne uka, NESTE uke skal jeg bli flink igjen! Sånn skikkelig skikkelig flink!

En, to, tre så fiksa jeg sjokolade. Og nå er jeg blid igjen :)

I know the feeling! Og det er sååå dritt! Jeg går på en dustete detox og kan ikke spise noe som inneholder kakao. (pluss mye  mer jeg ikke kan spise) Men nå når jeg har mensen.... Åh gud hvor jeg savner sjokolade. Spesielt den mørke sjokoladen med mousse fyll og litt flytende mørk sjokolade.. Mmmm..

Og Kvikklunsj melkesjokolade...
Og mokkabønner.
Og sjokkomelk..

Sjokolade er en ting jeg bare får lyst på omtrent en gang i måneden men da har jeg j#¤%la lyst på det også!

Men det positive er jo at det da er hormonelt og at vi ikke kan noe for det.

Det negative er jo at det da kun er vår egen vilje- og karakterstyrke det går på.... Akk ja...

Hormones rule! Er jo hormoner som ødelegger for oss igjen og igjen.. Får selv straks mensen og har myyyye mer sug etter "noe godt" nå enn ellers.. Er jo på Grethe Roede også så da begrenser det seg, men har nå unnet meg bittelitt popcorn i kveld da likevel... (innenfor dagens kalorimengde).. Slitsomt, men jeg har begynt å psykisk forberede meg - NÅ kommer mensen snart og DA må jeg være på vakt overfor fristelser sier jeg til meg selv så stopper jeg opp et par ekstra sekunder før jeg hiver i meg noe jeg ikke skal ha...

fikk sjokolade, tok to biter, og nå er jeg kvalm....

¤Woolfmother¤ skrev:
fikk sjokolade, tok to biter, og nå er jeg kvalm....

hehe, gleden var kortvarig ja:/

Virkelig! Litt skuffa kan du si.... men nå har jeg sjokolade til neste gang jeg får lyst på :P

Fikk mensen selv idag, og det forklarer det syke sukkerbehovet de siste dagene. Har spist alt jeg har kommet over. Til og med vurdert å lage meg melis for å stappe inn i trynet. Sukk. Blir ikke slank og fin av dette, gitt.

Back
Topp