Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene
Det er ikke godt å si... Føler virkelig med dere som må opp så mange ganger om natten, for husker godt fra sist hvor slitsomt det var!
Er litt heldigere denne gangen...sikkert fordi vi gir flaske!
ORIGINAL: Marje83
Det er ikke godt å si... Føler virkelig med dere som må opp så mange ganger om natten, for husker godt fra sist hvor slitsomt det var!
Er litt heldigere denne gangen...sikkert fordi vi gir flaske!
VEt ikke jeg, har prøvd å gi litt flaske på kvelden, men hun sov ikke noe bedre av den grunn!!
Ja det kan nok være!!
Men det som er rart er at hun er mye mer sulten på natta enn på dagen, på dagen kan hun gå 3-4 t uten mat, synes hun kan snu jeg!!![8D]
Men du kan jo prøve å få i henne mer på dagtid? Prøve å gi henne selv om hun ikke gråter etter det....for å prøve å snu rytmen.
Ja det kan nok være!!
Men det som er rart er at hun er mye mer sulten på natta enn på dagen, på dagen kan hun gå 3-4 t uten mat, synes hun kan snu jeg!!![8D]
Men du kan jo prøve å få i henne mer på dagtid? Prøve å gi henne selv om hun ikke gråter etter det....for å prøve å snu rytmen.
Ja det skal jeg prøve, det var en god ide[:)]!
Fra i morgen skal jeg prøve å gi henne mat annenhver time på dagen selv om hun ikke gir uttrykk for å være sulten!!
Er jo ikke sikkert det hjelper, men verdt et forsøk kanskje...
Jeg vil å få sove!!!!!!!!
Her er snuppa våken annenhver time gjennom hele natta!!!!!!
Har begynt med grøt men ser visst ikke ut som det har hatt noen effekt ennå!!!!
ORIGINAL: Emilie 28.09.10
Samme her hu har bare fått et tonn med valker[8D]
Jeg vil å få sove!!!!!!!!
Her er snuppa våken annenhver time gjennom hele natta!!!!!!
Har begynt med grøt men ser visst ikke ut som det har hatt noen effekt ennå!!!!
ORIGINAL: EarlGrey
*sender sovepånatten-støv til babyene deres*[:D]