Hva er grunnen...

ella1

Gift med forumet
...til at noen barn sover natten over,mens andre barn er oppe annenhver time omtrent??[8D]

jeg vil gjerne ha et barn som sover rundt jeg. Han får godt med mat på dagen,så det er ingen fare. Og ikke minst ønsker mor litt søvn[;)]

Jeg vil å få sove!!!!!!!!
Her er snuppa våken annenhver time gjennom hele natta!!!!!!

Har begynt med grøt men ser visst ikke ut som det har hatt noen effekt ennå!!!!

Verden er urettferdig, rett og slett:)

Har ei venninne med en gutt født i september. Hun trøster meg med at da vi var konfirmantledere på videregående så var det ingen konfirmanter som måtte bysses i søvn, mates hver tredje time eller gråt natten gjennom. Så det går over til slutt!

samme her..annenhver time etter kl 12. kan jo sove med han fra 8-12,men er i det tidligste laget synes jeg[:-]
I dag sovna han halv åtte til og med[8D]

jau jau,det blir vel bedre etterhvert får vi håpe...in desperate need of sleeeeeep

de er jo så ofte sultene når de er små...
noen er nok mindre glupske,hehe.
noen sover jo bedre når de starter med grøt/velling-men ikke alle der heller..

håper også på mer sammenhengende søvn=)
så jeg kan få hjernen på plass..blir jo i en evig tåke

vil og!!!!!!!

Oh yes.. I know.. Ønsker en sovebaby her også [8D]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Det er ikke godt å si... Føler virkelig med dere som må opp så mange ganger om natten, for husker godt fra sist hvor slitsomt det var!
Er litt heldigere denne gangen...sikkert fordi vi gir flaske!

VEt ikke jeg, har prøvd å gi litt flaske på kvelden, men hun sov ikke noe bedre av den grunn!!

ORIGINAL: Marje83

Det er ikke godt å si... Føler virkelig med dere som må opp så mange ganger om natten, for husker godt fra sist hvor slitsomt det var!
Er litt heldigere denne gangen...sikkert fordi vi gir flaske!

VEt ikke jeg, har prøvd å gi litt flaske på kvelden, men hun sov ikke noe bedre av den grunn!!

har gitt flaske til begge første mann avr oppe  vær 3 time men han her sover fra 20-21 til 07 uten mat. men noen sover nok bedre med flaske sikkert pga noen blir jo mer mette av det men ikke alle.

Jeg måtte vekke min hver 4 time i begynnelsen fordi han var så liten, men etter han kom over 3 kg vekket jeg han ikke for mat på natten, kun på dagen. Og det har gått overaskende bra, han sover natten gjennom. Da ammet jeg, nå gir jeg MME, og han sov både da og nå gjennom. Men barn er jo forskjellige, noen er vell mer sultne enn andre, det går nokk over til slutt skal du se[:D]

Ja det kan nok være!!

Men det som er rart er at hun er mye mer sulten på natta enn på dagen, på dagen kan hun gå 3-4 t uten mat, synes hun kan snu jeg!!![8D]

Ja det kan nok være!!

Men det som er rart er at hun er mye mer sulten på natta enn på dagen, på dagen kan hun gå 3-4 t uten mat, synes hun kan snu jeg!!![8D]

Men du kan jo prøve å få i henne mer på dagtid? Prøve å gi henne selv om hun ikke gråter etter det....for å prøve å snu rytmen.

Ja det skal jeg prøve, det var en god ide[:)]!

Fra i morgen skal jeg prøve å gi henne mat annenhver time på dagen selv om hun ikke gir uttrykk for å være sulten!!

Ja det kan nok være!!

Men du kan jo prøve å få i henne mer på dagtid? Prøve å gi henne selv om hun ikke gråter etter det....for å prøve å snu rytmen.

Ja det skal jeg prøve, det var en god ide[:)]!

Fra i morgen skal jeg prøve å gi henne mat annenhver time på dagen selv om hun ikke gir uttrykk for å være sulten!!

Er jo ikke sikkert det hjelper, men verdt et forsøk kanskje...

Absolutt verdt forsøket!! Hadde gitt mye for å være slik nogenlunde uthvilt. Nå går jeg rundt i søvne hver dag[8D]

Samme her hu har bare fått et tonn med valker[8D]

ORIGINAL: Emilie 28.09.10

Samme her hu har bare fått et tonn med valker[8D]

Heheh..jepp, her er det til og med valker på håndleddene...hehe[:D]

takk takk takk....[:)]
ORIGINAL: EarlGrey

*sender sovepånatten-støv til babyene deres*[:D]

Alle er forskjellige.. Desverre ingen fasit.

Tomine sov sjelden mer enn 3 timer i slengen mens Andrine har sovet hele natta fra hun var 4 uker.

Back
Topp