Linnis
Glad i forumet
Lurer bare på hva dere tenker nå i disse tider i forhold til din bedre halvdel og alkohol? Kjenner jeg begynner å føle meg ganske nærme slutten og at ting faktisk kan skje når som helst, kjenner mye på det å ha min kjære mest mulig i nærheten og i skikket stand til å kunne ta seg av både det ene og det andre. Ikke det at han er noe partyboy av den slag, men vi er bedt på innflyttingsfest til naboen i kveld, for min del blir jeg hjemme sammen med snuppa mi på 5, men usikker på hva han selv tenker da han sier han ikke orker noe drikking og ikke minst være fyllesjuk, føler vel litt det samme på at jeg er "såpass" gravid også nå. Men på samme tid har jeg sagt til han at han kan jo bare ta seg en tur, vil jo ikke nekte han noe...får bare bruke sunn fornuft. Så har dere noe synspunkt når deres kjære bør droppe alkoholen i forhold til hvor langt dere er kommet for sikkerhetens skyld? Lufter bare disse rare tankene mine nå 
vet jo innerst inne at jeg ikke føder i dag men samtidig trenger jeg å føle den tryggheten i disse tider og har aldri orka å hatt med meg en som var beruset på fødselen det hadde vært så nedtur. Kan jo heller ikke gå å tenke det verste men ikke lett i disse hormonelle tider