Hva er greit..

Benedicte og gutta

Elsker forumet
å betale for en gutte-klipp, for en gutt på 2 år?

Jeg synes det å betale litt over 300 kr for å klippe en liten gutt er alt for mye! Hva pleier dere å betale for klipp? Jeg skulle helst gjort det selv da jeg kan det, men orker ikke det akkurat nå fordi formen er så dårlig.

Bruker maskinen hjemme vi[:D] enkelt å greit

Vi bruker maskin på guttungen[:)]
Så bruker ikke penger på klipp
Men jenta må til frisør, blir nok ikke billig[X(]

Grei pris i mitt hode er 100-200kr (kommer an på hvor mye hår som skal vekk)
Er jo barn, og de har jo ikke så mye hår.. Men frisørene skal jo ha penger for jobben også[8D]

Vi betaler 100-200kr når mini er hos frisøren. Pris for barneklipp (under 5 år) er 200kr. Frisøren ser an hvor mye hun har klippet før hun tar betalt. Syns 200kr er helt greit, hun har jo satt av 30 min når vi kommer.

Var innom å sjekka pris her om dagen.. 360kr[:-] Da bruker jeg heller maskinen[:D]

eg au klypper sjøl[;)] men syns au de va litt dyrt for en klypp av en unge

Godt dere er flere som synes 300 kr er alt for mye!

Tenkte jeg skulle høre med forskjellige frisører, har hørt om en som tar ca 200 kr.

Mener vi betaler 200 kr, og det syns jeg er helt greit[:)] Over 300 kr er altfor mye!

betalte 280-og noe hos frisøren her om dagen..jente da,så klipper henne ikke selv..
been there done that[8D]

Her klipper far eldstemann, jeg klipper snuppa, og bhg klipper minsten... Hehe...
Frisør på de små er DYRT! [:D]

har klippet henne selv frem til nå og kommer nok til å fortsette med det fremover siden hun sparer nå. Da blir det uansett bare klipp av tupper og det gidder jeg ikke betale flere 100-lapper for.. 

Det ligger vel på mellom 2-300 rundtom.

Personlig synes jeg det er greit, egentlig hadde man ikke trengt å ha barneklipp. Iallefall på gutter så er det like mye, og mer, jobb enn på voksne. De sitter jo aldri rolige.

Gudskjelov turte jeg etterhvert å nekte å klippe de som skulle sitte på fanget. Det er MORD for ryggen å stå i den stillingen i 20-30 minutter. Ikke fikk vi lov av firmaet å klippe de som skulle sitte på fanget heller nettopp pga feilbelastningen på rygg...

Jeg er også for at man ser an hvor mye jobb det er. Men er det like mye jobb som en voksenklipp synes jeg det er helt fair å ta full barnepris for klippen. Tar man bare lugg og retter opp rundt nakke og ører bør det være maks 100 kr.

det er lurt å høre flere steder... når vi skulle klippe mina første gangen var vi på 3 forskjellige steder, 2 av de skulle ha langt over 300, mens siste stedet vi var på skulle ha 150, men klippa så lite så ho tok bare 100 [:)]

ORIGINAL: Labambie

Det ligger vel på mellom 2-300 rundtom.

Personlig synes jeg det er greit, egentlig hadde man ikke trengt å ha barneklipp. Iallefall på gutter så er det like mye, og mer, jobb enn på voksne. De sitter jo aldri rolige.

Gudskjelov turte jeg etterhvert å nekte å klippe de som skulle sitte på fanget. Det er MORD for ryggen å stå i den stillingen i 20-30 minutter. Ikke fikk vi lov av firmaet å klippe de som skulle sitte på fanget heller nettopp pga feilbelastningen på rygg...

Jeg er også for at man ser an hvor mye jobb det er. Men er det like mye jobb som en voksenklipp synes jeg det er helt fair å ta full barnepris for klippen. Tar man bare lugg og retter opp rundt nakke og ører bør det være maks 100 kr.

Signerer-..
Kan være dobbelt så tøft å klippe barn enn voksende..

ORIGINAL: Totenspiren

jeg betalte 150 like før jul... ok pris det synes jeg[:)]

Samme her[:)]

På drop in'en på lena eller?

Jeg betalte 160kr for å klippe min 2-årige jente ehr om dagen...hun har kort hår ennå så blir som en gutteklipp[:)]

Betalte 350 kr (ca) når guttungen på 3 år klipte seg....[:-]

Back
Topp