Hva er "greit" og kjøpe brukt?

Mammasol*

Elsker forumet
Har du tenkt over om du skal kjøpe alt nytt eller om du vil kjøpe noe brukt også?

Mannen i mitt liv. <3 skal lage nye vogge og stellebord til mini.
Og bilsetet har vi fortsatt etter sist og de ble kjøpt nytt da og er fortsatt godkjent.
Lamme ull posen har gått i arv den har til og med jeg brukt. Så den er i boks.

Men jeg lurer veldig på hva jeg evt skal kjøpe videre om det blir ny vogn eller pent brukt.
Leke grind blir kjøpt pent brukt tenker jeg.

Men jeg må jo si det at jeg gleder meg til å kjøpe noe nytt til den lille.
Det er jo så morro..

Vi har bilsete, stellebordet fra jentungen skal vi ta frem igjen. Kjøper ny seng og madrass, men bruker dynene jentungen hadde.

Min 90 år gamle farfar har laget vugge, så den skal absolutt brukes denne gangen også. Vi skal skaffe ny vogn, men er usikker på om vi kjøpe er helt ny eller brukt.

Klærne må nok kjøpes nytt av, siden vi har somemrbarn fa før, og ikke vet vi kjønn.

Vi har 2 vognposer, men brukte kun vogndyne sist, gjør nok det samme denne gangen. Brukte vognposen da vi byttet til sportsvogn.

Vi har vippestol, så den tar vi frem igjen når den tid kommer. Spisestolen står lett tilgjengelig enda, siden vi har brukt den til de små som kommer på besøk.

Vi har en lekegrind, men den skal byttes ut. Jeg vil ikke ha trefarget og jeg vil ha muligheten til å heve og senke bunnen.

Ja jeg synes også at det er best med hev og senke bunn både i sengen og i leke grinden.
Vi blir nok å kjøpe en del pent brukt tenker jeg da..
Det blir da ikke slitt på disse små.. :)

Back
Topp