Hva er greit å spise?

Juliett

Flørter med forumet
Septembertassene 2026
Det er så mange råd på hva man skal og ikke bør spise, og tvilstilfeller. Kan hende det bare er jeg som er usikker, men tenkte kanskje det var verdt en tråd? :smiley-ashamed005

Åpnet en pose gresk yoghurt naturell med skrukork for en uke siden, mener dere den fortsatt trygg å spise? :shy:

Åpnet en pose gresk yoghurt naturell med skrukork for en uke siden, mener dere den fortsatt trygg å spise? :shy:
Ja, absolutt. Man skal forholde seg litt mer til utløpsdato nå da. Så hvis den ikke har passert utløpsdato og den ser fin ut, lukter bra og smaker riktig så er det bare å spise i vei :happy:

Jeg er vanligvis en person som ignorerer utløpsdato ettersom hvor lenge et produkt varer vanligvis avhenger mer av hvor lenge det er siden man åpnet produktet. Og om det har blitt bevart riktig.

Men akkurat nå skal man jo forholde seg mer til utløpsdato.

Ja, absolutt. Man skal forholde seg litt mer til utløpsdato nå da. Så hvis den ikke har passert utløpsdato og den ser fin ut, lukter bra og smaker riktig så er det bare å spise i vei :happy:

Jeg er vanligvis en person som ignorerer utløpsdato ettersom hvor lenge et produkt varer vanligvis avhenger mer av hvor lenge det er siden man åpnet produktet. Og om det har blitt bevart riktig.

Men akkurat nå skal man jo forholde seg mer til utløpsdato.
Takk for svar :joyful: Som gravid blir jeg spørrende til det meste, hadde spist den uten å nøle til vanlig!

Back
Topp