Hva er greia...

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Med folk inn på finn.no som skal drive og selge telefon nr.
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19116685

Er det seriøst noen som gidder å betale for det da?[:D]

ja,hvis man driver firma osv...[8|]

lette nr som man husker lett feks  på en arbeidsbil eller lignende...

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

Ja, men å betale helt opp til 122 500 kr (som er den høyeste summen jeg har sett til nå) er vel i drøyeste laget eller?

ORIGINAL: leonorasmamma

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

Ja, men å betale helt opp til 122 500 kr (som er den høyeste summen jeg har sett til nå) er vel i drøyeste laget eller?

3 ord...
FOLK ER GÆRNE...

Var jo nettopp en artikkel om det i vg.. en som ville selge sitt for 150 000! hadde fått et bud på 125 000.. heeelt sjukt spør du meg! Nesten så jeg begynte å vurdere å selge mitt [8D] (har et superenkelt nr.. men liker det jeg, så beholder det iallefall enn så lenge [8D])

ORIGINAL: trøndermamma84

ei jeg kjenner ble tilbudt 10 000,- for sitt tlf nr! Hu sa NEI. Jeg hadde glatt sagt JA! hehe..:)

Det hadde jeg også gjort[:D]
Jeg hadde til og med solgt det for under det[8D][:D]

Æg har hatt mitt så læng, så hadd ikke solgt d. MEN, siden æg jobbe hos en mob.operatør, så veit æg koffer dem betale såpass for et nr.

ORIGINAL: Beckymams

Æg har hatt mitt så læng, så hadd ikke solgt d. MEN, siden æg jobbe hos en mob.operatør, så veit æg koffer dem betale såpass for et nr.

Koffer da?

ORIGINAL: Årolilja

ORIGINAL: Beckymams

Koffer da?

Fortell[:)]

ORIGINAL: Samuels*mamma

Pappa har et supert enkelt tlf nr å han har blitt spurt flere gang om han vil selge det..

en gang så hadde faktisk et firma klart å knabbe det, å pappa fikk regningan, han skjønte ikke kordan han fikk så satans høye regninge [&:] fant jo ut etterhvert da at han betalte regninge for et stort firma [>:]

Nei så sykt frekt. Hva gjorde han med det?

Back
Topp