Hva er greia? :-P

*Labambie

Forumet er livet
Hva er greia med å ta 300 bilder av seg selv? I samme vinkel, med samme uttrykk, i samme lyssetting for å så legge det ut på facebook?  

Lar meg alltid fascinere av bilder tatt av seg selv, sånn litt ovenfra, sånn at man ser armbuen på siden og litt trutmunn. 

*lykkeligst* skrev:
Og at man ser rett ned i utrigninga. Det MÅ være med

Hehe, ja noen ganger ser det slik ut. 

Hehe, jeg innrømmer gjerne at jeg tar bilder av meg selv, og elsker å lete etter kodak-moments der jeg ser penere ut enn jeg er :P
Men jeg må si jeg prøver å unngå den verste posen, og når man har ørti sånne pose-bilder på face så er det jo bare patetisk.
Så er det forskjell på å pose og å "pose".

Gud bedre, noen poser sååå teit for å få en god vinkel, og det morsomste er når de sier det var ungene som tok bilde, og man klart kan se hånden strekker seg på bildet :P

Ja si d du :P
Synes det ser utrolig rart ut, også synes jeg det er litt rart at mange av de er hvite på leppene? og orange i ansikte men hvit resten :P haha

Hahahaha jeg må jo le for jeg tror jeg ser sånne bilder hver dag og gjerne 20 like bilder, kanskje mer trut munn på ett av dem haha.

Senator Malin skrev:
Nei du DET... Hehe.. Fascinert jeg. 

Her har du alle de 5 kriteriene:
- Armen
- Øyne som ser på mobilskjermen for å følge med hvordan bildet blir, ikke inn i kamera
- Trutmunn
- Ovenfra og ned mot kløfta
- Baderom i bakgrunnen

Må bare legge til at bildet er tatt for anledningen, ikke funnet på profilbildemappa mi på face.

trutmunn og kløft er sexy. på badet er det speil så man kan se seg selv, mye lettere å få til bra bilde. armen er fordi man tar bilde selv (av ulike grunner). vinkelen er som regel flatterende. 300stk sikkert fordi man aldri ble helt fornøyd og/eller ikke klarer å bestemme seg for hvilket som ble finest.

jeg har ikke sånt bilde, men lett å forstå egentlig;)

Trutmunn og kløft på selvportrett er latterlig tilgjort og harry, men noen synes vel det er sexy, også.

FrkPedersen skrev:

Hahaha, den er så fin. Den nest siste der er en gjenganger blandt fjortisene på min Face iallefall.

Nedsig skrev:
Trutmunn og kløft på selvportrett er latterlig tilgjort og harry, men noen synes vel det er sexy, også.

kommer an på puppene og leppene det da, men overdrevent er harry ja

Løsa skrev:

FrkPedersen skrev:

Hahaha, den er så fin. Den nest siste der er en gjenganger blandt fjortisene på min Face iallefall.

Ja, den er utrolig beskrivende! Liker nummer 6 jeg.

Mrs Lutz skrev:

Nedsig skrev:

kommer an på puppene og leppene det da, men overdrevent er harry ja

Nei, det kommer virkelig ikke an på. Trashy uansett.

hehe.. sjarmerende da.. 

Aner ikke, men blir flau på deres vegne... 

Back
Topp