Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe, jeg innrømmer gjerne at jeg tar bilder av meg selv, og elsker å lete etter kodak-moments der jeg ser penere ut enn jeg er :P
Men jeg må si jeg prøver å unngå den verste posen, og når man har ørti sånne pose-bilder på face så er det jo bare patetisk.
Så er det forskjell på å pose og å "pose".
Gud bedre, noen poser sååå teit for å få en god vinkel, og det morsomste er når de sier det var ungene som tok bilde, og man klart kan se hånden strekker seg på bildet :P
Ja si d du :P
Synes det ser utrolig rart ut, også synes jeg det er litt rart at mange av de er hvite på leppene? og orange i ansikte men hvit resten :P haha
Her har du alle de 5 kriteriene:
- Armen
- Øyne som ser på mobilskjermen for å følge med hvordan bildet blir, ikke inn i kamera
- Trutmunn
- Ovenfra og ned mot kløfta
- Baderom i bakgrunnen
Må bare legge til at bildet er tatt for anledningen, ikke funnet på profilbildemappa mi på face.
trutmunn og kløft er sexy. på badet er det speil så man kan se seg selv, mye lettere å få til bra bilde. armen er fordi man tar bilde selv (av ulike grunner). vinkelen er som regel flatterende. 300stk sikkert fordi man aldri ble helt fornøyd og/eller ikke klarer å bestemme seg for hvilket som ble finest.
jeg har ikke sånt bilde, men lett å forstå egentlig;)