hva er greia med...?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva er greia med signaturer der dere gir utrykk for at dere "gir faen" eller "vet best" eller "alle andres meninger betyr ingenting" osv...?
Det er mange slike signaturer her inne (eller var hvertfall før endringen/påske).

Og så leser jeg et innlegg med spørsmål, råd og trøstende ord til ts, for så å lese en signatur som gir utrykk for at personen ikke bryr seg om noen ting.
Eller et innlegg der en person skriver at "alle er forskjellige og det finnes ikke noe riktig/galt og gjør det som er best for dere", men i signaturen står det ord som tydelig hinter til at hun/han har fasitsvaret på alt.

I tillegg til at dette "imaget" de prøver å vise ikke alltid stemmer, så provoserer noen av de meg. Dvs de signaturene som ber alle om å "holde kjeft, du vet ingen ting". I samme slengen som de kanskje ber andre om råd og meninger...

Hehe... 

Joda, til en viss grad enig. Også når de diskuterer sexlivet sitt til det mest intime, og har bilder av både seg og ungene i signaturen...

Forstår veldig godt at dette er et problem hvis man tar signaturer veldig, veldig alvorlig.

Snodig å legge ut om alt mellom himmel og jord med gjenkjennelige bilder i signaturen, men det blir vel en litt annen sak.

*Meya* skrev:

Hehe... 

Joda, til en viss grad enig. Også når de diskuterer sexlivet sitt til det mest intime, og har bilder av både seg og ungene i signaturen...

Det synes jeg er så grusomt... Snakker om bondage og analsex, og i signaturen har de en nydelig liten baby :-S

Hvis de absolutt må  snakke om sånt kan de vel finne et reint sexforum, og ikke ha babyen sin i signaturen?

Nå tar ikke jeg signaturene så himla alvorlig i grunn,så jeg skjønner ikke helt hva du mener...

Dramadama skrev:
*Meya* skrev:

Hehe... 

Det synes jeg er så grusomt... Snakker om bondage og analsex, og i signaturen har de en nydelig liten baby :-S

Hvis de absolutt må  snakke om sånt kan de vel finne et reint sexforum, og ikke ha babyen sin i signaturen?

Problemet er jo ikke at babyen er zå zøøt og at sex ikke bør nevnes i babyers nærvær, men at det er veldig rart å legge ut om slikt på internett sitt svar på åpen gate, fullt gjenkjennelig.

Bouncy the Butthead Slayer skrev:

Problemet er jo ikke at babyen er zå zøøt og at sex ikke bør nevnes i babyers nærvær, men at det er veldig rart å legge ut om slikt på internett sitt svar på åpen gate, fullt gjenkjennelig.

Nei, det er ikke det at ungen er så veldig søt. Men jeg synes ikke noe om å ha et bilde av en liten baby/unge som folk kan kjenne igjen og mora sitter og legger ut om hva hu og typen gjør, hvor de gjør det og tjo og hei... Er ikke bare små unger folk har i signaturen sin heller. Men unger opp i 12-14års alder. Kjempemoro om de finner det ;)

Dramadama skrev:
Bouncy the Butthead Slayer skrev:

Nei, det er ikke det at ungen er så veldig søt. Men jeg synes ikke noe om å ha et bilde av en liten baby/unge som folk kan kjenne igjen og mora sitter og legger ut om hva hu og typen gjør, hvor de gjør det og tjo og hei... Er ikke bare små unger folk har i signaturen sin heller. Men unger opp i 12-14års alder. Kjempemoro om de finner det ;)

Ja, enig. Jeg misforstod deg litt i forrige innlegg.

Har ikke lagt merke til det du snakker om, men det med bildesignaturer har jeg sett tilfeller av ja.. F.eks. Drittslenging om samboeren med bilde av han i signaturen osv

Back
Topp