Hva er greia med Lier Mentalsykehus?

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Jeg har nemmelig fått meg et liv utenfor bv, og er ikke lengre oppdatert..[8D]

ORIGINAL: Frk.Mamma

det er et mentalsykehus som er llagt ned for mange år siden men som er fredet og det spøker der inne. du må bryte deg inn for og komme inn og der inne ser det ikke ut, det er badekar med strøm i alle tortur tingene de brukte før, ingen ting er ryddet opp er bare helt sykt der inne, vi var der og når vi var på vei ut da tok sambo bilder med tlf og da satt det ei dame i trappa og hu var ikke mye pen, vi fikk hu ikke på bilde men alle så hu når blitzen gikk av så du kan tru vi løpte, og jeg skal ALDRI inn ditt en gang til etter det vi så!

Ja nå har jeg hørt det og[:D]
At det satt ei dame i trappa altså....[;)]

Lier Sykehus er hva du vil det skal være.

Hvis du vil det skal være åsted for tortur av mennesker, mord i medisinens navn og hjemsøkt av rastløse sjeler den dag i dag så er det det!

Hvis du er mer rasjonell så er Lier Sykehus et til dels nedlagt Psykiatrisk sykehus hvor de behandlet psykisk syke mennesker så godt de kunne i forhold til datidens forskning og kunnskap innenfor feltet.
Byggene er i dag like majestetiske som de var i sine glansdager, men de har jo forfalt voldsomt..
Knuste vinduer, avskallet maling og i det hele tatt..

"Spøkelsene" som bor der er lokale narkomane som søker tilflukt i de nedlagte byggningene.

Var en tråd om Lier Mentalsykhus for litt sider.
Kan lese her http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17821798&mpage=1 [:)]

Det heter ikke Lier Mentalsykehus!!

Det heter Lier Sykehus!! (Evt Sykehuset Buskerud avd Lier..)

Back
Topp