Hva er greia liksom?

FRK John Deere

Forumet er livet
Var på svømming i går.
Er et jeng som har leid et terapibasseng som vi bruker 1 time hver uke (deilig"!!!)
Uansett, var endel nye familier med og i garderoben sa jeg da hei til dem

Så i går kveld fikk jeg venneforespørsel hos ho eine på fb..
Hun er da 43 år (snek på profilen hennes)..

Er vi liksom venner for at vi har bada ilag i 1 time og sagt HEI til hverandre??
Er ikke fan av å ha alle mulige folk på fb, men vil jo ikke skape noe ulumskheter på svømminga heller.. Og ikke vet jeg hvem hun er eller noe.. sambo kjenner henne ikke helelr.. Skal jeg legge henne til elelr ikke? hva hadde du gjort?

Jeg har en egen gruppe hvor jeg legger til folk som jeg egentlig ikke kjenner, men som jeg gikk på skole med for flere år siden åsånn f.eks. Den gruppa får ikke se hele profilen min, b.l.a ikke bildene mine..

Så enten hadde jeg lagt henne til i den gruppen eller ignorert henne...

Vet ikke helt hva jeg har gjort. Som regel har jeg ignorert slike venneforespørsler. Men har også godtatt noen som jeg jobber på samme sted som, selv om jeg egentlig ikke kjenner de.

Kan jo hende hun vil bli bedre kjent med deg?

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg har en egen gruppe hvor jeg legger til folk som jeg egentlig ikke kjenner, men som jeg gikk på skole med for flere år siden åsånn f.eks. Den gruppa får ikke se hele profilen min, b.l.a ikke bildene mine..

Hvordan får en laget sånn gruppe ??

ORIGINAL: mamma for 1 gang

Hvis du går inn på vennelista di kan du redigere venner og lage grupper.
Har da laget en egen gruppe med folk som ikke er gode venner.

Så inne på redigering for personvern kan du blokkere hele den gruppen fra å se deler av profilen din.

ORIGINAL: Faerytale

Jeg hadde kanskje gjort det for å ikke skape noe tull, og heller lukket profilen min for henne slik at hun ikke fikk se noe [;)]

Enig :)

da får jeg ordne litt på vennelista, dfet var igrunn lurt!!!

takk[:D]

ORIGINAL: mamma for 1 gang

Hvis du går inn på vennelista di kan du redigere venner og lage grupper.
Har da laget en egen gruppe med folk som ikke er gode venner.

Så inne på redigering for personvern kan du blokkere hele den gruppen fra å se deler av profilen din.

Tusen takk, da blir det nok litt fiksing på vennelista etterpå :0)

ORIGINAL: Faerytale

Jeg hadde kanskje gjort det for å ikke skape noe tull, og heller lukket profilen min for henne slik at hun ikke fikk se noe [;)]

det hadde nok jeg også gjort
prøver personlig å ikke har for mange innpå som jeg ikke ville sagt hei til om vi hadde gått forbi hverandre. skjønner ikke vits i bli min venn, hvis du ikkje gjenkjenner meg på gata liksom....[8D]

Back
Topp