hva er galt?

x1xSukkertoppen

Andre møte med forumet
jeg vet ikke helt om dette er riktig forum, men her er ihvertfall problemet mitt:

sommeren for 2 år siden tok jeg en abort og begynte på piller med en gang etter det. i fjord sommer, altså ett år etter at jeg begynte med piller, sluttet jeg med dem. jeg var endelig klar for å bli gravid.

så et år etter har jeg endelig klart å bli det, men spm er bare hvorfor det tok så lang tid?

jeg og samboeren tok det som det kom, så vi har ikke hatt sex på spesielle tider eller i spesielle perioder, men er det ikke litt merkelig at det tok så lang tid? jeg er ung (21 år) så det er jo den idielle alderen...

takker for svar!
 
Først og fremst, gratulerer!!!

Det er nok ikke så veldig rart at du ikke har blitt gravid tidligere. De legene jeg har snakket med har sagt at det tar tid etter at du har sluttet på pillen før kroppen og hormonene og jeg vet ikke hva, kommer tilbake til det normale. Husker ikke akkurat hvor lenge, men jeg mener å huske at ett år etter pille-slutt ikke er unormalt.
Og selv om du er i en "god" alder, betyr ikke det så mye dersom dere ikke har sex rundt eggløsningen..

Lykke til videre!

Klem,
Ronja
 
Back
Topp