HvA er GalT??

eadni

Forumet er livet
Inatt var for j####g altså!

La lillen kl 20.00 igår. Ho våkna opp kl. 21:00, 23:00 (fikk pupp), 01:00, 02:00 og da tok æ henne opp i senga vår og ho fikk pupp. Sov da til 07:00.

Hele tiden skrek ho og det virket ikke som om ho hadde så veldig lyst på pupp. Ho hadde ikke feber heller. Ho har ikke noe særlig lyst på grøt i disse dager.

Hva kan det være? Ikke vanlig at ho gjør sånn. Vanligvis våkner ho en gang etter midtnatt og får pupp og sover da til morran.

her har det vert d samme i 5 døgn nå..
lurer veldigt på ka det kan være jeg og...

Hmmm....Tenner?!...vanskelig å si men...

Kan jo trøste deg med at du er ikke alene om å være våken mange ganger på natta [8D]

Ikke godt å vite hva som plager de små.. Synd de ikke kan snakke! [;)] Kan godt hende det er tenner som er på vei. Norah våkna hver time natta før nr 2 kom opp, gråt og var helt utrøstelig. Måtte ta henne opp og vugge henne i søvn igjen.
Ellers tenker litt på om det kan være økning? Kanskje det er litt mindre melk etter at hun var syk? Men du sier jo at det ikke virket som hun hadde så lyst på pupp, så jeg ender vel opp på tenner igjen. [;)] Håper neste natt blir bedre!

ORIGINAL: Smiley80

Kan jo trøste deg med at du er ikke alene om å være våken mange ganger på natta [8D]

Signerer den! Sondre er også oppe maaange ganger i løpet av natten!

det kan være tenner her da, hun er veldig klompegte i gommen nå så kan hende d kommer noe..
å gleder meg til tennene komme..

Her har det vært sånn i 2 uker nå [&o]
Fullstendig anarki. Dukket opp en tann i går, så regner med det er derfor hos oss i alle fall.

ORIGINAL: Smiley80

Tenkte det samme!!

Back
Topp