Hva er galt?

ozon

Gift med forumet
Før jeg ble gravid var jeg tynn og fin, la ikke på meg av noe som helst! Men nå, veier nesten like mye som dagen jeg fødte, legger på meg av salat jo.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, håper jo noe er galt... Ser ikke for meg å veie 200 kg, da døøøør jeg heller[:(] Men i såfall, hva er galt? Skal bestille time hos legen å høre med han, og bytte p-piller.. Har en liten mistanke der.. Alt kom liksom etter jeg fikk Loette....[8|] Gikk på trinidiol før, cerazette etter fødsel, men var ikke så god å huske tida.. Så fikk Loette, er det mulig å legge masse på seg av p-piller? Har fått en del kviser og, det har jeg heller aldri hatt...

Ååååååh, er så deppa[:(] Orker nesten ikke gå ut blant folk lenger, føler meg så ekkel og stygg[:(][:'(]

Sorry, dette hørte vel kanskje bedre hjemme på klageforumet, men er litt relevante spørsmål hit...

Hvis det kan være noen trøst så la jeg på meg 55 kg under graviditeten, 30 kg var vann. 3 mnd etter fødselen fikk jeg beskjed fra forsikringsslskapet om at de vurderte å sette opp forsikringspremien min fordi jeg veide for mye. Da hadde jeg på 3 mnd gått ned 25 kg, og legen hadde sagt til meg at hun ikke kunne gi meg noe vanndrivende før jeg skulle slutte å amme, for det ville ta vekk melken min.

Jeg begynte på LIBRA kurs i håp om at det kan hjelpe. Tror det hjelper også...........men alle vet det tar like lang tid å gå ned som det tok å gå opp i vekt.............lenge leve forsikringsselskapet!

Når jeg byttet p -pille merke for  noen år siden, la jeg på meg ca 10 kg jeg[:'(] SÅ det kan være det er de.

Høres ikke "normalt" ut! Sjekk ut med de p-pillene du.. Lykke til!

ORIGINAL: Anede

Når jeg byttet p -pille merke for  noen år siden, la jeg på meg ca 10 kg jeg[:'(] SÅ det kan være det er de.

Det var godt å hørre! Altså at det kan være tilfellet hos meg....[:D] Hvordan gikk det med de 10 kg, fikk du bytta igjen, forsvant de? fort eller sakte?

SÅ utrolig kjedelig. Jeg hadde det på samme måte etter jeg fikk eldste. Jeg la på meg 27kg under graviditeten, men 20 av de forsvant ganske kjapt etter på. Så begynte jeg på p-sprøyte, og vips så var det nesten 10 kg opp igjen. Det var fælt ja. Nå går jeg på p-piller som heter Jasmine. De har mindre hormoner i seg enn de fleste andre p-pillemerker, og jeg har ikke lagt på meg noe med de.

Nå har jeg vert hos legen og fått meg slankepiller på resept, og krysser det jeg har å kryss for at det skal hjelpe.

Lykke til

Tror nok at man kan gå opp av alt som er hormonelt prevensjonmiddel.
Jeg hadde endelig gått ned til idealvekta mi da jeg fikk hormonspiral og gikk
opp 10 kilo på 2 måneder.
Det eneste jeg ikke har gått opp av er p-plaster...

Back
Topp