ozon
Gift med forumet
Før jeg ble gravid var jeg tynn og fin, la ikke på meg av noe som helst! Men nå, veier nesten like mye som dagen jeg fødte, legger på meg av salat jo.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, håper jo noe er galt... Ser ikke for meg å veie 200 kg, da døøøør jeg heller[:(] Men i såfall, hva er galt? Skal bestille time hos legen å høre med han, og bytte p-piller.. Har en liten mistanke der.. Alt kom liksom etter jeg fikk Loette....[8|] Gikk på trinidiol før, cerazette etter fødsel, men var ikke så god å huske tida.. Så fikk Loette, er det mulig å legge masse på seg av p-piller? Har fått en del kviser og, det har jeg heller aldri hatt...
Ååååååh, er så deppa[:(] Orker nesten ikke gå ut blant folk lenger, føler meg så ekkel og stygg[:(][:'(]
Sorry, dette hørte vel kanskje bedre hjemme på klageforumet, men er litt relevante spørsmål hit...
Ååååååh, er så deppa[:(] Orker nesten ikke gå ut blant folk lenger, føler meg så ekkel og stygg[:(][:'(]
Sorry, dette hørte vel kanskje bedre hjemme på klageforumet, men er litt relevante spørsmål hit...