hva er galt tro??*oppdatert*

x1xHårballen`s mamma

Glad i forumet
,her har han feber som kommer og går hele tiden...han har noen rare røde prikker som nesten ser ut som kviser eller små blemmer...han surkler nå i pusten og jeg vet han hadde mulig en forsvinnende eller påbegynnende øreværk som de så på sykehuset på mandagen...han er sutrete, men samtidi virker ikke veldi syk...

spiser lite, men drikker mye (spes vann)!!!!

har dere noe peil???

OPPDATERING: nå hadde han plutselig 39,2 i feber...så han virker ikke helt i slaget, og som om noe irriterer han i halsen....så jeg og gubben diskuterte...han virker ikke så syk at han trenger legevakt mener nok han, mens jeg mener gjør ikke om noen på legevakta ser på han...da jeg ringte legevakta, var han helt slapp og ville bare sitte i armkroken min....fikk time 19.30, rett etter jeg la på parada han rundt på stua som det var lykkedagen hans plutselig....så da ble jeg i tvil igjen....hehe!!!

what to do??? tror forresten han bæsja ut febernedsettende igjen nå...hehe[:D][:D][:D]

veit ikkje så ej dytta for dej :) kor e prikkane på kroppen?

riv/dra i øret....hyler han til er det ørebetennelse.....

god bedring til pjokken!

Hmm jeg er søren ikke sikker jeg[8D]

Prikkene er på kinnet rett v øra;) han syns det er ubeghaglig om jeg tar han på øra men skriker ikke:/

Tobias hadde både halsbetennelse og begynnende ørebetennelse i helga.
Han reagerte ikke noe på når vi tok han på ørene eller dro i de.. Syntes det bare va godt..
Men sia han hadde så vondt for å svelge så skjønt e jo at det va mest halsen som gjorde vondt.

Men t ditt spørsmål.
Kor på kroppen e prekkan?
og har dette vart lenge? kor lenge?

E du usikker så kontakt legen.

Sofie.: øreverk var noe legen så på mandag, feberen begynte å komme å gå på tirsdag, prikkene kom i går, de er på kinnet hans v ørene:/

Surklinga i pusten begynte i går, men ha. Har vært nysete og hostete noen uker nå...men da det ikke har vært mye hosting å mye snør har jeg ikke reagert stort før nå som surklingen kom i pusten:/

E vella ha tatt en tlf t legen og bedt om å få komme på sjekk.

Her e han også blitt surklete og snørrete. Bei enda mer snørråt og hoståt i går, sjøl om han går på antibiotika for halsbetennelsen.(starta på det på søndag)

Det er ikke alle barna som hyler når de har øreverk og man drar i ørene. Så jeg ville fått legen til å sjekket det en gang til jeg!
han kan jo ikke gå rundt sånn her[&o]

ville ha sjekka den surklinga ej med legen [:)]

E va hos legen i går m Tobias og han bei grundi sjekka, så snørret e bare heeelt på slutten av sykdommen.[:)]
Faren va akkurat likedan i forrige uke.
Vond hals i 3-4 daga, så kom snørret som varte i 2-3 daga og hosten. Han hoste enda.

nå sovnet han igjen nå...så får se åssen han er når han våkner...for er rart, plutselig er han glo varm...og så en time etterpå er han ikke så varm, så kan jeg kjenne på han 1 time etter det igjen så er han kjempe varm igjen!!!

akk som plutselig virker han kjempe pigg, så er han plutselig kjempe sutrete og vil bare slappe av på fanget...skulle bare ønske de kunne prate nå og si mamma dette er vondt, og der er det vondt!!!hhehe[:D][:D]

hehe, ikke så lett med småttiser som ikke kan fortelle noe enda.

Lykke til. Kontakt lege hvis du e usikker!

oppdathert i HI...så what to do....hodet mitt er så surrete og blokka i dag.,..hehe

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

,her har han feber som kommer og går hele tiden...han har noen rare røde prikker som nesten ser ut som kviser eller små blemmer...han surkler nå i pusten og jeg vet han hadde mulig en forsvinnende eller påbegynnende øreværk som de så på sykehuset på mandagen...han er sutrete, men samtidi virker ikke veldi syk...

har dere noe peil???

OPPDATERING: nå hadde han plutselig 39,2 i feber...så han virker ikke helt i slaget, og som om noe irriterer han i halsen....så jeg og gubben diskuterte...han virker ikke så syk at han trenger legevakt mener nok han, mens jeg mener gjør ikke om noen på legevakta ser på han...da jeg ringte legevakta, var han helt slapp og ville bare sitte i armkroken min....fikk time 19.30, rett etter jeg la på parada han rundt på stua som det var lykkedagen hans plutselig....så da ble jeg i tvil igjen....hehe!!!

what to do??? tror forresten han bæsja ut febernedsettende igjen nå...hehe[:D][:D][:D]

eg ville latt legen se på han[:)] Eg var son i tivil med snuppa vår, ho hadde ikkje feber, og var tidvis heilt slapp og plutselig hielt pigg igjen.. men ho hadde utslett over hiele magen og ryggen og spiste lite.
Legen sa at det var bra at vi kom! Barn kan ofte sitte å leike sjølv om de er veldig sjuke..
Skader jo ikkje at noken ser på han[:D]
Det verste (evt det beste..) som kan skje er jo at de sier," han er frisk og fin!" Og sender han heim

ORIGINAL: Klesklypa

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

har dere noe peil???

eg ville latt legen se på han[:)] Eg var son i tivil med snuppa vår, ho hadde ikkje feber, og var tidvis heilt slapp og plutselig hielt pigg igjen.. men ho hadde utslett over hiele magen og ryggen og spiste lite.
Legen sa at det var bra at vi kom! Barn kan ofte sitte å leike sjølv om de er veldig sjuke..
Skader jo ikkje at noken ser på han[:D]
Det verste (evt det beste..) som kan skje er jo at de sier," han er frisk og fin!" Og sender han heim
ja sant det...og jeg tenker allti at bedre og sjekke engang for mye en en gang for lite...

men nå sovna han da mens han drakk melk, så la han i senga, så får se når han evt våkner igjen...hakke hjerte til og vekke han heller, men kjenner jeg meg selv rett, så komme jeg til og titte inn på rommet hans tusen ganger løpet av sove tia hans ja...hehe!!

hater når de små er sjuke[:(]

He ett same slag her..starta med att han vart heilt vill i gårkveld og ville ikkje sove. 24.30 starta han og kaste opp og forts. med det heile natta og heilt til kl 09.30. Etter det vart han veldi bra før han vart heilt slapp og berre låg i henda mine i 16tida, glovarm. Så vart han brått bedre før han no igjen hadde høg feber igjen..og skikkelig utilpass. Ga en supp no, så no fara han rundt på golvet her i kanonfart med rennandes nase på slep.
Må oppdatere om ka legen meina det e han he da, ikkje kjekt når dei e sjuke. Stor god bedringsklem til Kevin frå sjukis og Fredrik  [:)]

Gikk du til legen med han??

Stakkars lille. [&o] Jeg hadde sjekket det med legen, ihvertfall. Det er bedre å vite om det er et eller annet eller ei. Betryggende for mammahjertet også. [:)]

Nei sjekket han ikke for feberen gikk ned etter febernedsettende, å han sovna etter flaska si...men nå sjekka jeg han igjen å han virker kjempe varm der han ligger i senga...han lå oppå dyna og der han hadde lagt var det klamt å varmt...så blir nok legevakta i løpet a natta eller tidli i morra tidelig..!!! Takk sjukis å fredrik;) håper formen kommer seg snart der å!!!;)

Back
Topp