Hva er galt med meg??

snik09

Andre møte med forumet
Jeg og sambo har vært sammen i snart 3 år og jeg elsker han over hele mitt hjerte. Men vi har hadd våre nedturer og han har en stygg uvane til og bli sjalu av ingenting. Dette har jeg sliti veldig med. Men hadde et håp om at dette skulle bli bedre når den lille kom. Nå er den lille 8 mnd og er overhode ikke blidd bedre.

Tilbake til "problemet" mitt:
Hver natt drømmer jeg om at jeg er sammen med andre, har sex med andre, osv.. Han er aldri med i drømmene mine[:(]

Er dette normalt??

Er du gravid..?

Jeg drømte syykt mye snålt mens jeg var gravid.

ORIGINAL: StinkiStini

Er du gravid..?

Jeg drømte syykt mye snålt mens jeg var gravid.

Nei, er ikke det. Men har aldri opplevd dette før:(

Tror ikke det er noe galt med deg.. og etter at et barn har kommet til verden, så tror jeg de fleste har litt problemer..

Du er ikke alene![;)]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg skjønner at du føler det som du gjør,har vært der selv[:)] Det er helt normalt. Veldig stressende,men helt normalt[:)]

Jeg har også slike rare drømmer om menn jeg ikke ville kysset engang om jeg hadde vært single. Jeg velger å ikke stresse meg opp for det. Jeg tenker at det sikkert bare er hodet mitt som føkker med meg fordi jeg ikke har hatt en kjæreste så lenge som dette noen gang før, og fordi vi ikke akkurat er superaktive på sexfronten akkurat nå.

Slik jeg ser det, så er det ikke så farlig hva jeg drømmer. Det som er viktig er hva jeg opplever når jeg er våken. Og da har jeg en mann som jeg elsker og som elsker meg, og jeg tenker aldri på andre menn når jeg er våken...

Det må jo være det som teller!!!

Back
Topp