Hva er galt med folk...

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
http://www.nrk.no/norge/lave-straffer-for-vold-mot-barn-1.12000956

Enkelte mennesker burde ha vært tvangssterilisert.
Jeg blir kvalm når jeg leser hvor ille enkelte (eller ganske mange?) foreldre behandler barna sine.
Noen ganger er det synd at det er så enkelt å formere seg. Det er tydeligvis mange som aldri burde hatt ansvaret for barn.

Går å gir barna mine en skikkelig kos! *tårer i øynene*

Latterlige straffer!!
Tvangssteriliser dem og bur dem inne på livstid! Drap og vold mot barn er utilgivelig.

Kan ikke fatte å begripe hva som får noen til å gjøre slikt :( får helt vondt inni meg og straffene er jo så tragisk milde at jeg blir kvalm! Den strengeste straffen i artikkelen her er vel 7 år for å ha drept et barn - det er så inni svarte hel****e tragisk at jeg ikke har ord! :sad015

Jeg greier ikke å lese mer enn til det andre barnet, får så vanvittig vondt i meg. Trodde virkelig drap og mishandling hadde større straffer enn som så...

Det er tragisk og latterlig at straffene skal være så lave!!

Blir kvalm og dårlig:(

Uff ja har sett den. Gjør meg så trist å tenke på og jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen kan gjøre sånne ting mot noen i det hele tatt og HVERTFALL ikke sine egne barn! Og ja at straffene er så lave er ufattelig urettferdig og trist:(

Det er helt forjævelig...og det har økt kraftig siden i fjor. Jeg hørte om det på radioen her om dagen, ble helt forstyrra når jeg hørte det så måtte finne første stopp.
Det er skummelt at samfunnet er som dette. Helt enig med at de burde tvangssteriliseres! Etter min mening så er det ingen menneskerett på og få barn når hensikten er og drite i ungen og drive ekstremvold mot et forsvarsløst lite menneske med døden til følge etter mye smerter og lidelse...den ene ungen på 10 mnd hadde hatt FLERE hjerteinfarkt! Hva er det som driver folk!!!
Lurer på hvordan man kan gjøre noe med det her før noe så forferdelig skjer....jeg er/blir kvalm!

Kjenner jeg blir så sinnsykt forbanna når slike mennesker klarer å få barn, mens jeg sitter her og prøver og prøver og prøver....

Orker ikke lese.. :( Akkurat vold mor barn er det helt utrolig latterlige strafferammer på, de ødelegger et liv, men selv får de en smekk på handa i forhold til det som BURDE skje me de.. Faens monster!

Kjenner jeg blir så sinnsykt forbanna når slike mennesker klarer å få barn, mens jeg sitter her og prøver og prøver og prøver....

ikke sant.. sender en klem <3 Det er pokker så urettferdig. Også de som så gjerne vil adoptere, og må vente 5 år når så mange barn lider.

Helt latterlig lave straffer!

ikke sant.. sender en klem <3 Det er pokker så urettferdig. Også de som så gjerne vil adoptere, og må vente 5 år når så mange barn lider.
Det er helt sinnsykt at det er slik verden fungerer :(

Back
Topp