Hva er forskjellen?????

flower3

Flørter med forumet
Hei.
Er det noen som vet forskjellen på Emmaljunga mondial duo og Edge duo?????
Jeg klarer ikke finne ut av hva som er forskjellen.... Mulig det er jeg som har gjort for dårlig research...men ingen som har klart å gi meg ett bra svar enda.. emoticon

Vet noen av dere forskjellen???..

Mondial Duo er beregnet for våre motebevisste kunder som vil ha en kjekk, eksklusive og klassisk elegant Duo i verdensklasse. 

Edge Duo er en av markedets aller beste, mest romslige og fullutrustede Duo. Høyeste krav til kvalitet, sikkerhet og funksjoner gjør denne vogn til en genuin Emmaljungavogn

De er helt like, men mondial er mer eksklisiv trur jeg og klassisk. Er det jeg forstår inne på sidene deres.
Mondial har bare 4 forskjellige farger. To av de med lær. Mens edge duo har flere kombinasjoner på farge.

Emmaljunga Mondial Duo veier 3 kilo mindre enn den andre, Edge duo har vendbart håndtak og kan brukes til barnet er eldre enn 3 år :) For å si det slik, internett kan fortelle deg ALT :D

tusen takk for svar!! 
dette hjalp mye og skjønte vel litt mer av det nå :)

så var det bare å velge da... :)

NoClue skrev:

Emmaljunga Mondial Duo veier 3 kilo mindre enn den andre, Edge duo har vendbart håndtak og kan brukes til barnet er eldre enn 3 år :) For å si det slik, internett kan fortelle deg ALT :D

Emmaljunga-frelst sniker fra nov

Vognene veier som noen andre nevnte akkurat det samme dersom du velger samme understell.. Vendbart håndtak får du hvis du velger sportsunderstellet og det kan du ha på begge.. Du kan velge mellom 4 ulike understell på emmaljunga-vognene.. ENESTE forskjellen på mondial og edge er at mondialen har noen ekstra litt mer eksklusive detaljer på designet Begge vognene er beregnet fra fødsel til 3+

Back
Topp