Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Super Mario*
Men jeg har jo aircondition her hjemme og den kan jeg regulere.. så de i bilene kan ikke reguleres - kun hvis det er klima-anlegg..
Ok, takk for svar. Da har jeg skjønt forskjellen på disse to i biler[:D][:)].
ORIGINAL: inamaria
klima anlegg er regulerende.. aircondition er bare kald luft..
altså, aircondition kan fort bli skummelt om sommern når det er varmt ute og kjølig i bilen, mens klimaanlegget regulerer jo, så det er mye bedre
Men jeg har jo aircondition her hjemme og den kan jeg regulere.. så de i bilene kan ikke reguleres - kun hvis det er klima-anlegg..
ja, det er det som er forskjellen i bil [;)] klimaanlegg er jo uten tvil det beste, men mange klarer seg jo greit med ac også så [:)]
ja, det er det som er forskjellen i bil [;)] klimaanlegg er jo uten tvil det beste, men mange klarer seg jo greit med ac også så [:)]
Men i bilen her så er det en knapp/dreieknapp som det står tall fra 15 - 25 på.. fra blått til rødt.. er ikke det da klima..? Det står aircondition i salgsoppgaven serru.. [:D]
ORIGINAL: 999
Men i bilen her så er det en knapp/dreieknapp som det står tall fra 15 - 25 på.. fra blått til rødt.. er ikke det da klima..? Det står aircondition i salgsoppgaven serru.. [:D]
Nyere biler har jo begge deler. Mens eldre bare har klimaanlegg.
ORIGINAL: smartass
Klima og ac er det samme.
Det hat bare blitt sån at mange sier ac om klima, og klima om automatisk klima[8D]
Så, må du regulere manuelt - ac (eller klima egentlig på norsk[;)])
Automatisk - klima. (eller naturlig nok: automatisk klima)
ORIGINAL: smartass
Haha, jeg som forklarte det så enkelt[:-][X(]
Men jaaa det blir nok fantastisk!![:D]
Vi kjørte en gang gjennom hele europa og tyrkia på langs i juni og juli, mens det var hetebølge, uten klima...[:o]