Hva er fokus nå i ventetiden?

Momofmany

Forumet er livet
Hva bedriver dere tiden med?:)

Her må jeg begynne på et arbeidskrav denne uka.. Så tia går til skole og barna.. Fryktelig tungt å skulle stå på som "normalt" nå kjenner jeg men med så mye å gjøre må jeg bare.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg føler at jeg gjør lite for tiden.... Strikker, lager mat, kjører og henter ungene, hjelper til med lekser, vasker tøy, prøver å holde huset rent.... Begrenset hvor mye jeg orker og klarer hver dag....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Ligger på sofaen og leser, synes synd på meg selv og blir mer redd for hver dag. Ikke grudd meg til fødselen i det hele tatt før, men når det aldri skjer mister jeg jo all motivasjon, og jo lenger på overtid man går, jo større sjangs for at det ikke blir en god fødsel. Misfarget fostervann, igangsettelse, overvåkning, og det er vel større sjangs for sugekopp etc også på overtid :( Eller keisersnitt. 41 uker i dag... Ja, og så mye gråting da, og føle seg som en utilstrekkelig dårlig mor som ikke evner å få i gang en fødsel en gang slik alle andre kvinner klarer.

Er 41+1 i dag og bruker tiden på og ligge på sofaen egentlig:p gjør litt husarbeid, men ellers slapper av og venter på fødselen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ligger på sofaen og leser, synes synd på meg selv og blir mer redd for hver dag. Ikke grudd meg til fødselen i det hele tatt før, men når det aldri skjer mister jeg jo all motivasjon, og jo lenger på overtid man går, jo større sjangs for at det ikke blir en god fødsel. Misfarget fostervann, igangsettelse, overvåkning, og det er vel større sjangs for sugekopp etc også på overtid :( Eller keisersnitt. 41 uker i dag... Ja, og så mye gråting da, og føle seg som en utilstrekkelig dårlig mor som ikke evner å få i gang en fødsel en gang slik alle andre kvinner klarer.
Uff klem til deg :( <3 Vet følelsen, måtte ha hjelp sist..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Noen dager møter jeg venninner for en kaffe, andre dager orker jeg så lite at jeg ligger på sofaen hele dagen og manne må lage middag når han kommer hjem fra jobb. De dagene er tyngst :( Kanskje fordi det er så fryktelig uventet? Jeg har jo hørt om andre som har vært sengeliggende siste tiden, men å være så tapt for krefter er den virkelige styrkeprøven. Jeg har lyst til å grine hver gang jeg må på do fordi det gjør vondt å snu seg og reise seg. Jeg bruker bilen MYE fordi jeg ikke klarer å gå, det lengste er fra garasjen til leiligheten. Orker ikke tanken på oppoverbakke. Jeg planlegger hver dag- og legger inn hvileøkter. Jeg kan ikke møte en venninne for kafé på formiddagen for så og skulle besøke andre på kvelden. Det går bare ikke.
Dagens syteinnlegg.
18 dager igjen nå!

Back
Topp