Hva er finest?

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Skal pusse opp rommet til jenta mi.
Ho har brystning på rommet sitt. Male hele veggen i samme farge, eller en farge oppå og en under på brystningen eller samme farge oppe og nede men en annen på selve lista på brystningen???

Hele veggen i lik farge. Brystpanel gir en følelse av at rommet er mindre, og om du da også velger ulike farger vil det forsterkes. Det ser renest og penest ut med en farge synes jeg :)

LittleMonkey skrev:
Hele veggen i lik farge. Brystpanel gir en følelse av at rommet er mindre, og om du da også velger ulike farger vil det forsterkes. Det ser renest og penest ut med en farge synes jeg :)

Tenkte en veh\gg i knall rosa og de tre andre i en lys hvitaktig farge... Blir det dumt? Rommet hennes er knøttlite!!!

*BV addict* skrev:

LittleMonkey skrev:

Tenkte en veh\gg i knall rosa og de tre andre i en lys hvitaktig farge... Blir det dumt? Rommet hennes er knøttlite!!!

Det er jo smak og behag. Hvis du skal ha en vegg i en annen farge ville jeg kanskje hatt en mykere farge enn knall rosa. Men av hvit farge ville jeg valgt chi, den er kjempefin og gir ikke det "gulaktige" skjæret. Vi har 3 alkover oppe og de er ganske små, de er alle lyse. Jeg ville nok ikke hatt en vegg i egen farge på våre rom iallefall ;) 
Men det er som sagt en smakssak :)

Back
Topp