Hva er ferie for dere?

Thailand :) gleder meg til E er stor nok til å bli med, eller i hvertfall får noe ut av turen, så vi kan reise ned igjen snart :) fast en gang i året.
 
Fri fra jobb ;) Trenger ikke reise noe sted, egentlig..
 
At "alle" har fri, så vi kan kose oss sammen :) Som ei lang helg ;)
 
Vet ikke hva ferie er:(
Er alltid "på". Sjekker Mail HELE tiden, har med pcn overalt.
Ikke bra:(
 
Når vi alle sammen er hjemme og har tid til å bruke masse tid sammen som familie :D Gleder meg ekstra til samboerens ferie i år siden vi nå har lillesnupp også :D Skal ikke store greiene, men pleier å finne på litt småting :D
 
Å gjøre noe annet enn ellers, koble av fra hverdagen rett og slett. Om det er å slappe av ute i hagen eller reise på ferietur :)
 
At vi har fri fra jobb og kan kose oss med guttene, enten hjemme eller borte :)
 
At vi alle er hjemme, og kan gjøre andre ting enn ellers i året. Siden vi begge er friluftsmennesker drar vi gjerne til fjells, i sommer tar vi med oss ungene og hundene på telttur :-D
 
At vi alle er hjemme, og kan gjøre andre ting enn ellers i året. Siden vi begge er friluftsmennesker drar vi gjerne til fjells, i sommer tar vi med oss ungene og hundene på telttur :-D
Så gøy, og sprekt med baby. :D
 
At vi alle er hjemme, og kan gjøre andre ting enn ellers i året. Siden vi begge er friluftsmennesker drar vi gjerne til fjells, i sommer tar vi med oss ungene og hundene på telttur :-D
Imponerende. Vi er glade i å være ute vi også men telt med baby DET våger jeg ikke :p
 
Back
Topp