Hva er ferie for deg?

Hytten til foreldrene mine, grilling, bade, sol, is. Kanskje en tur til utlandet en plass i ny og ne:)
 
Is, sol, late daga me grilling kvar dag helst!;) og kvitvin /øl på kveldingo me brettspeling på høgt nivå!:D.. Kjenne eg glede meg no! ;p
 
Is, sol, late daga me grilling kvar dag helst!;) og kvitvin /øl på kveldingo me brettspeling på høgt nivå!:D.. Kjenne eg glede meg no! ;p
Mmm... hørtes herlig ut! :D Bare legginga går seg til, så håper jeg på noen vin/øl og brettspill-kvelder i sommer! :)
 
Mmm... hørtes herlig ut! :D Bare legginga går seg til, så håper jeg på noen vin/øl og brettspill-kvelder i sommer! :)

Ja, satse eg og på!:D
Da e fremdeles to tima og styr hos dåke?
Fekk forresten streng beskjed frå hs om at ved inntak av eit einaste glas alkohol burde eg ikkje håndtera mini.. For eg forandra meg ved første dråpe og mini kunne merka da og bli usikker.. :-S
.. Eg so tenkte da sku gå greit me eit glas av og te.. Gaaarh.. :-o
 
Ja, satse eg og på!:D
Da e fremdeles to tima og styr hos dåke?
Fekk forresten streng beskjed frå hs om at ved inntak av eit einaste glas alkohol burde eg ikkje håndtera mini.. For eg forandra meg ved første dråpe og mini kunne merka da og bli usikker.. :-S
.. Eg so tenkte da sku gå greit me eit glas av og te.. Gaaarh.. :-o
Ja, det er så mye som går bra med lillemor og vi har mye å være takknemlige for, hun er aktiv, har god matlyst, er frisk og blid og herlig på alle vis - men legginga er altså vår "greie" (alle har vel noe!). Hm, synes det hørtes vel strengt ut å ikke skulle kunne røre en dråpe alkohol engang, ser for meg ulike hs vil kunne ha ulike synspunkter her? Jeg tar meg et lite glass øl av og til sammen med middagen og merker nå ingenting av at vesla reagerer, blir sutrete, ikke roer seg på meg e.l. (Jeg er _selvfølgelig_ forsiktig med inntaket!)

For øvrig gleder jeg meg til korte turer i sommer, til hytta, familie osv, håper på deilig utevær for lillemor og at vi får plaska litt med beina i vannkanten! :)
 
Ja, det er så mye som går bra med lillemor og vi har mye å være takknemlige for, hun er aktiv, har god matlyst, er frisk og blid og herlig på alle vis - men legginga er altså vår "greie" (alle har vel noe!). Hm, synes det hørtes vel strengt ut å ikke skulle kunne røre en dråpe alkohol engang, ser for meg ulike hs vil kunne ha ulike synspunkter her? Jeg tar meg et lite glass øl av og til sammen med middagen og merker nå ingenting av at vesla reagerer, blir sutrete, ikke roer seg på meg e.l. (Jeg er _selvfølgelig_ forsiktig med inntaket!)

For øvrig gleder jeg meg til korte turer i sommer, til hytta, familie osv, håper på deilig utevær for lillemor og at vi får plaska litt med beina i vannkanten! :)

Godt da då! :) eg tippe at om ein måneds tid kan me sitta å tenka øve kor frustrert me va,og gla me e for at legging og alt går som smurt!...;)
Her klure me litt me siste kvil og natta for tio.. Har enda opp me å ta natt i 18 tio,og ho våkne fleire gonga på kvelden.. Satse på da går seg te snart!:) har vertfall blitt bedre på natt no ette eg slutta å amma(bankibordet).. Kun våken 1-2 gonga.. :)

Ja, da me alkoholen e nok veldi individuelt.. Eg ser ikkje største problemet me å kosa seg me eit glas ein kveld.. Men har ikkje fått meg te å drikka nåke endo då..:p til og med mamma seie me må ha oss ein datenight me litt vin snart.. :p (kanskje ho vil ha flere barnebarn?!...) :p

Åja! Blir hyttetur her og!:D gjett om eg og mini ska plaska me beina! :D
 
En tur på luksushotell i Thailand kanskje, og oppdage litt der nede. Men må nok være realistisk og si et cruise til Kiel :) :p
 
Back
Topp