Her var det brødskive med leverpostei, nå er det grøt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja desverre degrogro grøt? De små posene i melkekjøla på butikken? De er jo svindyre :O Har ikke "turt" å kjøpe dem engang jeg hehe
De koster litt,men jeg har kjøpt de på nett også. Kjøpte 48 pakker for ikke så lenge siden,og da betalte jeg vel bare 27 kroner per pose. Så da sparte jeg en god del. Han spise grogro grøten i pulver form tidligere, men plutselig så ville han ikke ga den mer. Mulig det har en sammenheng med at jeg gikk fra Nan 1 til 2.
om du ikke kjenner til det så har grogro pulvergrøt i tørrvarehylla også. Den er nok billigere enn fersk grøt. Tilsvarer hjemmelaget pulvergrøt som for øvrig er både enda billigere og veldig enkelt.Ja desverre de![]()
De koster litt,men jeg har kjøpt de på nett også. Kjøpte 48 pakker for ikke så lenge siden,og da betalte jeg vel bare 27 kroner per pose. Så da sparte jeg en god del. Han spise grogro grøten i pulver form tidligere, men plutselig så ville han ikke ga den mer. Mulig det har en sammenheng med at jeg gikk fra Nan 1 til 2.
Ja, den brukt jeg mye av i starten. Blandet ut med morsmelk eller nan1, men plutselig en dag så ville ha ikke ha det mer. Jeg vet ikke om det var i sammenheng da vi byttet fra nan 1 til nan 2. Tenkte å prøve igjen nå for å se om han har fått smaken på det igjen. Har til og med laget grogro grøten selv fra bunnen av( den ene av de pose grøten) men han var ikke fornøyd med det hellerom du ikke kjenner til det så har grogro pulvergrøt i tørrvarehylla også. Den er nok billigere enn fersk grøt. Tilsvarer hjemmelaget pulvergrøt som for øvrig er både enda billigere og veldig enkelt.

Høres jo kjempebra ut. Vår erfaring med våre tre er at det bare er å fortsette å gi det vi vil at de skal like. De lærer ikke å like det hvis de ikke får det, så vi bare fortsetter. Nå kan våre unger be om å få torsk, brokkoli, blomkålsuppe og fiskegrateng til middag for å nevne noe. Verdt å teste. Bare å gi og gi. Og ikke gi etter for «kresenhet». Da blir den gjerne forsterket. (Beklager - du spurte ikke om tips. Alle gjør best det de foretrekker selv å gjøreJa, den brukt jeg mye av i starten. Blandet ut med morsmelk eller nan1, men plutselig en dag så ville ha ikke ha det mer. Jeg vet ikke om det var i sammenheng da vi byttet fra nan 1 til nan 2. Tenkte å prøve igjen nå for å se om han har fått smaken på det igjen. Har til og med laget grogro grøten selv fra bunnen av( den ene av de pose grøten) men han var ikke fornøyd med det heller![]()
Helt fint med tipsHøres jo kjempebra ut. Vår erfaring med våre tre er at det bare er å fortsette å gi det vi vil at de skal like. De lærer ikke å like det hvis de ikke får det, så vi bare fortsetter. Nå kan våre unger be om å få torsk, brokkoli, blomkålsuppe og fiskegrateng til middag for å nevne noe. Verdt å teste. Bare å gi og gi. Og ikke gi etter for «kresenhet». Da blir den gjerne forsterket. (Beklager - du spurte ikke om tips. Alle gjør best det de foretrekker selv å gjøre)
Han er heldigvis ikke så kresen på middag, og elsker det vi serverer spesielt fisk. Og glad i brødskiver med div pålegg. Er grøten ha er veldig kresen på. Han har begynt å spise pulvergrøten til grogro igjen nå ser det ut til heldigvis