Hva er favorittfargen din! (maling innendørs)

drun

Elsker forumet
Hva ville dere valgt på soverom, barnerom til gutt og kjøkken?

Hvilke farger går soverommet ditt i da? Altså møblene..

Jeg har malt stuen min i hvit pepper.. og er sååå fornøyd[:)] Det passer veldig godt sammen med feks grått, rosa, hvitt..

Gutterom har jeg 0 peilig på... her går det bare i rosa[:D]

Og sååå glad for at jeg har blitt singel.. nå kunne jeg endelig innføre litt lilla/rosa i stua mi.. sammen med grått[8D][:D]

Vi skal ha chi i alle soverommene oppe, på kjøkkenet har vi skagen, elsker skagen! (har den i hele første etg og skal ha den på loftstua[8D][:D]).

Skagen var kjempefin!!! Jeg vil ha lys farge på kjøkkenet, men jeg er redd for at den skal bli gul...men skal se på den altså, den var kjempefin, passer meg veldig bra[:)]

Fridasinmamma, får ikke tillatelse til rosa jeg nei, og det er jo dritfint sammen med grå! Jeg får gå for lilla, det tror jeg jeg kan få gjennomslag for[8D]

Chi blir litt for lys, for jeg har tenkt hvite møbler på soverommene. Har fått sååå sansen for grå da, så da er det bare å kaste seg ut i fargejungelen for å finne den perfekte gråfargen...lurer på om jeg skal ha det på gutterommet også faktisk.
Går det an å beise med sånn drivvedbeis på vegger tro?

Jeg digger hvit pepper [:)]
Mange andre fine farger også, som
Valmuefrø (grå)
sort pepper(mørk grå/svart)
sand
delikat
krydder

Hadde jeg skulle malt opp igjen veggene nå, hadde de blitt nøytrale og eggehvite alle sammen! Liker heller å kunne skifte farge på stæsj og tekstiler uten å måtte male opp igjen veggene 'hele tiden' [:)]

ORIGINAL: Marit_mor

Hadde jeg skulle malt opp igjen veggene nå, hadde de blitt nøytrale og eggehvite alle sammen! Liker heller å kunne skifte farge på stæsj og tekstiler uten å måtte male opp igjen veggene 'hele tiden' [:)]

Eggehvit er kjempefint, og den er mer "meg" enn chi. Kanskje jeg skal gå for det på kjøkkenet...tror nesten jeg bestemmer meg for det!
Så da er det bare de to andre rommene igjen, og gjesterommet da...

Mistik: valmuefrø har jeg kikket litt på, kjempefin. Sort pepper er kanskje litt mørk?
Hvit pepper finner jeg ikke...og de andre blir vel litt mer beige? Selv om sand er en utrooolig fin farge!!! Jeg er bare drittlei av beige etter å ha bodd 4 år i et caffe-latte-hus[8D]

Har falt veldig for Lys Antikk..
Så har det på bebisrommet [:D] (Og på gjesterommet og i gangen)...

Kunne tenkt meg den på kjøkkenet også, der har vi Scandinavisk Lys, aaaalt for gul for meg..
Fysj, gult [:'(]

Mange[8D] Chi, Tudor, Frostrøyk, Refleksjon.

Har Tudor og Sjøgløtt (blågrønn) på soverommet til mini[:)]

Tusen takk for tips damer, setter jeg stor pris på!!!
Satser på å få dratt å kikka litt på huset i morgen etter kontraktskriving, og så blir det å handle maling!!! For det var på tilbud denne uka[8D] Så hvorfor vente liksom!

ORIGINAL: Himmelblå

Vi har refleksjon på stueveggen og inn til åpen løsning til kjøkkenet. Og skagengrå som kontrastvegg både på kjøkken og stue. Jeg er kjempefornøyd med begge fargene.

I gangen har jeg eggehvit på tak, lister og vegg:)

Gutteromet er i skagengrå. Knall finfarge!!!

Har desverre ikke bilder pga ikke ferdigstæsja... Mangler siste finish pga nylig innflyttet)

Soverommet har vi enda ikke pusset opp, det blir til neste år:)

Favorittfargene mine er nok for tiden skagengrå og eggehvit:)

Hehe..vi har kjøpt maling i dag, og det ble eggehvit og industriell grå[:D]
Kikka på skagenblå og, men var redd den skulle bli for blå...lurer på om de hadde skrevet navnet feil, for det sto skagenBLÅ, men den var jo grå!? Fin var den hvertfall, og ikke så ulik den vi endte opp med[:D]

Jeg elsker gråfargen jeg har på kjøkkenet og gjesterommet. Det er marakesch bare at den er blandet ut litt lysere enn den er. [:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Vi har delikat i stua og på kjøkkenet, veldig fornøyd med den [:)]

Har nettopp malt denne på kjøkken selv, å kunne tenkt meg å hatt den i HELE huset, såååååå herlig farge [:)]

På gutterommet ville jeg hatt stadt/alladin, elsker de fargene,

på kjøkkenet hvit pepper og blåklokke, på stua vet jeg ikke [:)]

Back
Topp