Hva er favoritten ?

Veråna

Glad i forumet
Både av sanger, regler, pålegg og kosedyr ?

Flere som har merket de tester grenser ??

Storebror og alt storebror spiser, gjør, sier og leker med er en hit. Uansett hva det er. Brøler han, så brøler hun. Finner han en bil, så prøver hun å ta den. Går han ut på kjøkkenet, så går hun etter. Storebror er bare TØFFEST. 

Åh jadda! Grensetesting har vi merka til gangs her.... hehe... såpass at jeg ville svare på det først selv om det var siste spørsmål i innlegget ditt. [8D]
Han er sta den lille gutten også... herregud sier jeg bare... Jeg blir helt matt noen ganger når han nekter å gi seg når han har fått nei til noe. Hehe... Og dette er visst bare begynnelsen. Jaja... hører dere om ei som har blitt innlagt på psykiatrisk om en stund så er det sikkert bare meg. *fnis*

En ting jeg sliter litt med er at han har begynt å slå meg i ansiktet. Jeg prøver å ikke vise at jeg bryr meg om det, men jeg rykker jo til når jeg får en liten hånd susende mot ansiktet. Han synes tydelig det er morsomt og prøver seg om jeg holder fast hånden hans. Enda så klarer jeg å få vridd han over på noe annet, men er litt spent på hvordan det der blir når han blir eldre. [&:] Håper han slutter med det når han ser at det ikke fører til noe spesielt.

Favoritter av sanger og sånt må være "De tre små fisk" og bæ bæ lille lam. Så må vi ikke glemme Trond Viggo sin "Det var en gang en...." [:D]

Pålegg har han ikke fått smake så mye av enda, men leverpostei synes han er kjempegodt.

Kosedyr er gakk-gakken hans. Den må han ha når han skal sove. Han bryr seg ikke så veldig mye om den når han er våken og leker på gulvet. Men når han skal kose og er trøtt så må gakken være med. [:D] En liten god og myk and.

vi synger mange forskjellige sanger om dagen, men hun blir helt vill når Fantorangen synger "nå sover Eddie" og "snibel, snabel, snubelglad" [:D] Fantorangenbamsen er favoritten, sånn bortsett fra kosekluten som er aller best. Ingen overraskelse at Fantorangen er favoritt på tv'en, men vi er lei oss for at han har sluttet med Timmy Tid i sendingen sin, for det er favoritt nr 2.
Av sanger med bevegelse liker hun "bake bake kake til mamma kommer" "vi sitter her og ror" og "lille petter edderkopp" aller best.
Hun er altspisende med pålegg, men liker veldig godt leverpostei med avokado og kaviar.
Hun tester veldig grenser om dagen, og prøver oss ut[:D]

Back
Topp