hva er favoritt parfymen din??? inspirert

Min favoritt :)

images_zps20201a9b.jpg

Blir uvel og dårlig av parfyme jeg. Skulle virkerlig ønske det var forbud mot å bruke dette i offentlig rom :p
Dette til min kjæres frustrasjon for han måtte slutte med parfyme etter jeg fikk sistemann ;)
Så ingen favoritt her :p

Jeg har ingen favoritt egentlig.. Har 5-6 stk, og tar på den jeg finner først :P lacoste pink, laura, osv :)

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

Bruker aldri parfyme. Kan ikke bruke det på jobben, så blir aldri til at jeg bruker det hjemme heller.

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

Veldig glad i Clinique happy og Noah Noah. Men har mange forskjellige som jeg bytter på;)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Jeg har brukt beyonce heat en god stund, men har nylig fått sansen for Hugo boss nuit :)

Jennifer lopez-miami glow. Veldig sommerduft. Men jeg finner ingen andre jeg liker!

Dkny, miracle, nina ricci, sun flower.
Akkurat nå bruker jeg eternity summer edition som jeg kjøpte på vei hjem fra rhodos i sommer.

Sent from my iPad using BV Forum

Bruker skjeldent parfyme, blir mest bodylotion / olje med lukt. Og olje til håret. Synes det blir nok til daglige Men når jeg bruker parfyme bruker jeg versace bright crystal. Og samme deo som jeg bruker da.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har brukt de forskjellige ifra J.Lo.
Ikke brukt parfyme etter vesla ble født, men har begynt litt smått nå. :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Husker ikke navna nå, man kan prøve å huske å ta bilde i kveld ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Luktet på en igår, diesel-fuel for life. Den skal anskaffes!! Tror det er den beste jeg har luktet på lenge!

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Chanel no.5 til megselv og armani code til mannen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp