Hva er favoritt leken/ tingen til barnet?

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Hva leker ungene mest med?

Her er det duplo og puslespill som er favoritten[:)]

Inne i en rosaperiode hjelp
men tenge, leke med tog og at vi leser for henne..
ellers er det å leke litt med lillesøster

ute går det mest i ski og aking..

Lego og biler [:)]

Wall-e figurer og mikke mus-ting er det som fenger her. 

konstruksjonslek av forskjellig slag, og små figurer med rollelek (små mennesker/dyrefigurer/biler/båter)

Her er det briotogene og fjernstyrbilene som er in om dagen, ellers liker han å gjøre det jeg gjør [8D][&o][8|] Litt slitsomt i lengden, da han er litt for veslevoksen og hjelpsom til tider [:D]

Dukker, bamser som alle er babyene hennes, de stelles, ligger og sover og vi hysjes på... [:D]

Ellers er hun glad i perling, puslespill, tegne/male, skrive på data, leke med lillesøster, togbane og lego/duplo

Dukken hennes, "Sisilie", er definitivt den aller største favoritten. Ellers så liker hun godt å lage smykker av treperler og hun har akkurat begynt å spille "Lotto".

hehe...[:D] koselig spørsmål...[:D]..han liker alt mulig...Buzz Lightyear er vel favorittleken, sammen med Brannmann Sam og hans stasjon osv. Kaptein Sabeltann skuta..

Ellers synes jeg det er mye koseligere når han leker at han er en hund..sleiker oss oppi trynet og peser og får "mat" og "vann", og "hente pinnen"..[:D]

Eller hvis jeg er hest, eller hund, og han skal ri på meg, og stoppe og ta pauser her og der for å gi meg "høy" og "vann".

Er så mye mer men jeg kommer ikke på alt

ORIGINAL: *Eternal*

hehe...[:D] koselig spørsmål...[:D]..han liker alt mulig...Buzz Lightyear er vel favorittleken, sammen med Brannmann Sam og hans stasjon osv. Kaptein Sabeltann skuta..

Ellers synes jeg det er mye koseligere når han leker at han er en hund..sleiker oss oppi trynet og peser og får "mat" og "vann", og "hente pinnen"..[:D]

Eller hvis jeg er hest, eller hund, og han skal ri på meg, og stoppe og ta pauser her og der for å gi meg "høy" og "vann".

Er så mye mer men jeg kommer ikke på alt

Hahaha det gjør Niko også [8D] Kjempegøy [8D]

Hun liker å fantasileke med alt mulig. Nå er det gøy å leke butikk! Ellers er kosebamsen, fibo et must!

Her er ponny hester osv favoritten for tiden, ellers dukker, duplo og tog banen. Male og modelleire er bord favoritter. 

nå er det mye tegneaktiviteter her, hun sorterer farger og setter alt i et system på papiret.
Ellers er det mye rollelek som matlaging og sykehusbesøk som er populært.

togbanen, timmyhuset, pærling og pusslespill...

ellers så er han jo i hundre når vi drar i hallen å spiller fotball eller ser på fotballkamper, men fotball har jo vært aktivitet nr 1 siden han kunne noe som helst...

Av alle teite ting ... Våpen[&:] pappaen driver med jakt, og det er veeeeldig spennende.. Ellers sverd/kniv ( kaptein sabeltann), verktøy er viktig.. Og bruker sparkesykkelen mye... Glad i å lese bøker, og leke med modell kitt...

Passer veldig godt på små ting han får f.eks en sjelden gang på mcdonald.. Fikk bakugan nå i vinterferien.. Er med ooooveralt..

Allsidig gutt vi har egentlig[8|]

Back
Topp