Hva er favoritt julekalenderen/serien og hvorfor?

Elisabeth 21

Forelsket i forumet
hvilken juleserie ser du selv helst på, og hvilken ser du med ungene? Og hvorfor? Er det pga tradisjon eller kanskje pga lærdom?

Tror jeg liker Skomakergata.. Bare fordi den er nostalgisk og koselig

Jeg liker skomakergata og Amalies jul, det er nok bare fordi de er gamle og koselige :) her ser vi den frøkna vil se, men hu elsker julekongen og skomakergata så skal ikke se bort ifra at det kan bli de 2 i år :)

Jeg liker veldig godt Jul i Svingen og Julekongen. De gamle seriene synes jeg er kjedelige og lite spennende. Sønnen min og jeg ler godt av begge de jeg nevnte. Spennende med nye serier! Det vil jo uansett ikke være noe problem for dem som ikke liker de nye, for senest i går så jeg "alle" de tidligere utgitt på ulike DVD-bokser :).

Liker ikke noen av de. Alt er dårlig og kjedelig. Men unga likte best blåfjell serien. ;)

Skomakergata er den absolutte favoritten. Men jeg kan se på det meste. Lillegutt er ikke så stor at han bryr seg enda :P

Amalies jul <3 Jul på månetoppen er også en fin kalender, og lillemor elsker den :-)

Amalies jul og Vaselina :P
Men syns også Teodors jul er knall koselig.

Har ikke barn så jeg liker nissene på låven, og the julekalender ;) men amalies jul er koselig da.. Skomakergata er driit kjedelig :p

Amalies jul..
Veldig koselig og har fine barndomsminner fra den julekalenderen :)
Faktisk så jeg og barna den på nettet i fjor istede for kalenderen som gikk på NRK, stor stas for liten og stor :D

Glemte The julekalender! Den er jo rett og slett genial :-D

Husker det var noe som her vertshuset den gyllende hale. Den og jul i skomakergata er mine favoritter :)

Hos oss ser vi Amalies jul i år sammen etter kalenderen som er på barnetv . Har den på dvd og allerede to episoder inn er ungene engasjert ❤ og mor får litt mer julestemning enn av julekongen!

Back
Topp