Hva er favoritt godisen din?

Mammaen til Helen

Glad i forumet
Jeg er så glad i potetgull og sånne skikkelige seige ting[:D]

Surt og salt smågodt[:D]

smash, lakris og krokodiller[:D]

Sånne sure, rosa å turkise/blåe "flasker"(sånn som man finner i smågodt hylla) og påskeegg i lilla kartong[8D]

Sjokolade, nam[8D][:D]

Panda lakris [8D]

Akkurat nå er det ostepopp (å pokker ikke glemme å kjøpe etterpå[:D]) også lakris, sukkererter om det går innunder snacks[8|][:D][:D]

alltid: smågodt[;)] kan mixe det man har lyst på[8D]

men har for tiden diggo på Troika i tilegg[;)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Surt og salt smågodt[:D]

Sprø og livlig sjokolade!
Mens mange sjokolader skryter av hvor mykt de smelter på tungen, er Crispo slett ikke opptatt av dette. Crispo tygges. Sånn er det bare! 

Crispo er lys melkesjokolade og riscrisp, pakket inn i en sprakende emballasje. Dette er kort og godt en ”edgy” sjokolade med markeringsbehov. 
Fargerik og kantete
De kantete bassengformede crispobitene gjør at spisekreativiteten blomstrer hos Crispospisere. Noen mener det beste er å gnage av kantene rundt biten før de putter den i munnen og lar resten av sjokoladebitene smelte på tungen. Andre mener at Crispo må spises ved å knekke av en bit, dele den i to og slik doble opplevelsen per bit! Uansett spiseritual, er alle enig i en ting: Crispo Rocks!

potetguill å smågodt[:D]

før var det smash og sjokolade, men etter jeg ble gravid greier jeg ikke tanken på det!![:'(]
nå er det seige sure ting eller salt lakris[:D]

ORIGINAL: Rosa sitron

akkuratt nå så er det kvikk lunch[:D]

Popcorn m/ smørsmak, Daimsjokolade, Pistasjis (om det går under godis [8D]). Sørlandschips(salt)

smash! salte potetringer og toffee er også godt [:D]

Smågodt!! panda lakris, salte skruer, alt med mint i og melkesjokolade med daim[:)][:)][:)]

Back
Topp