hva er et must

2008/2013/2014

Glad i forumet
Å ha til babyen?? Tenker ikke på slike ting som en MÅ ha som bilstol og slik.
Men noen mener at bæresele er et must. Hva mener DU er et must??

Jeg hadde bæresele til jentungen ,å skal jeg være helt ærlig så ligger den fortsatt ubrukt. Så her var ikke det noe must akkurat :-P

~termin 28 Aug ~

Jeg tror man bare må finne ut av det selv og ikke høre på alle råd:). Har man et teppe o.l som barnet kan ligge på så kommer man langt med det. Mange hjelpemidler som blir solgt er mer til hinder i barnets utvikling enn til hjelp og er nok bare for å Selge til lettlurte foreldre.

Jeg tok helt av til min første, ordnet alt mulig :p andre og nå den tredje ble/blir det ikke sånn med!

Enig med de over, det meste er "unødvendig".
Når det er sagt har jeg skaffet meg altmulig unødvendig denne gang, hehe.
Hvor mye det blir brukt, det gjenstår å se.
Dette er tredje og siste barnet, så tok litt av ;)
Alt er kjøpt brukt da, så er ikke sløst så mye penger heldigvis :)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Hehe, er lov og ta litt av ;)

Selv venter vi på første og har både fått og kjøpt ting brukt. Og er ganske sikker på at vi har mye mer enn vi kommer til og trenge!! :P

Her var bæresele et must. Så deilig å komme seg på fjelltur i permisjonstida! :-) Ellers var eg godt fornøgd med å ha en vippestol på badet. Guten låg i den så eg fikk stelt meg på morgenen.
Mykje en hadde klart seg uten, men som likevel er kjekt å ha! Smak og behag, og ei vurdering av om ting er verdt å bruke penga på.

Dette er min første- men bæreselen blir nok brukt godt vil jeg tro, siden jeg bor i 4.etg uten direkte heisadkomst. Så skal jeg ut å handle er det greit å ha hendene fri. Ellers tror jeg newborn sete vil bli flittig brukt siden vi har hund. Ingen av disse er jo noe must- men er jo greit å kunne ha hendene fri fra tid til annen ;)

Enig med de andre. Ingenting som var ett must! Noe er jo "kjekt å ha" ting men det finner du best ut selv etterhvert. Hvis du ikke savner det så trenger du det ikke. Hvis du savner det så er butikkene det etter at bevisene er født også!

Og hurra for dere som kjøper brukt!!! :D

Godt bæretøy. Vi har manduca og hadde vi ikke hatt den hadde ikke jeg fått gjort en døyt her hjemme.

Storebror august 09
Lillebror august 13

Sniker litt fra august ;) gulpekluter er et mest her i huset for han gulper mye:P og vippestol er gull etterhvert når lille blir utålmodig og ikke vil ligge på babygymmen når mor lager middag. :) men igrunnen ikke stort man trenger i starten:)

Uff ja har kjempelyst på bæretøy.. Men vet ikke om jeg har råd :(
Ønsk deg i barselgave? Vi kjøpte en pent brukt Ergo til halv pris!
Så nettopp noen som solgte en på FB for 300kr!
Synes det burde være lov å ønske seg noe når man vet folk kommer til å kjøpe noe uansett!! :)
De er dyre nye de fleste variantene, men man må jo ikke nødvendigvis kjøpe nytt :)

BV-appen ❤

Ønsk deg i barselgave? Vi kjøpte en pent brukt Ergo til halv pris!
Så nettopp noen som solgte en på FB for 300kr!
Synes det burde være lov å ønske seg noe når man vet folk kommer til å kjøpe noe uansett!! :)
De er dyre nye de fleste variantene, men man må jo ikke nødvendigvis kjøpe nytt :)

BV-appen ❤

Jeg har aldri fått barselgave :( og bare Isak (første) som fikk gaver med familien da han ble født...

Et godt teppe å tulle dem inn i <3 Og gulpekluter (jeg lekker, kliner med Purelan, hun gulper og spytter på Minifom :P funker som lommetørkle på barseltårene også. Hehe!) Våtservietter uten tilsetningsstoffer...

Er det likt beco kanskje? Jeg sikler på en mobywrap nemlig :) Har beco

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp