hva er en GOD vogn

Turbotekla

Gift med forumet
kombivogn assa. med tanke på god plass i vogna. som man kan bruke fra barnet er født

Syns ingen kombi vogner virker spesielt romslige i dyp vogns delen jeg....[8|]

Kjøpte bagvogn fra Simo og solgte den og kjøpte sportsvogn når den tiden kom[;)]  Fikk en stor jente så i en bagvogn hadde ho hatt det trangt ganske fort..

simo duo vogn[:D] stor bag, å så er sittedelen/sportsdelen ved siden av, ikke sånn som kombi vogn der bagen ligger oppi sittedelen, da er bagen mindre[;)]

Jeg har peg perego vogn!!
kjempe fornøyd. der er bag og sportsvogn delt (ikke slik at baggen ligger oppi sportsdelen, da syntes jeg det blir for liten bag)
I vogna mi, er baggen stor og romselig + at det er en liten rygg i bagen du kan stille opp etterhvert som barnet vokser og ønsker å se litt!

Den er lett og trille og lett og klappe sammen[:)]

ORIGINAL: AnineT

ORIGINAL: Tøtta81

simo duo vogn[:D] stor bag, å så er sittedelen/sportsdelen ved siden av, ikke sånn som kombi vogn der bagen ligger oppi sittedelen, da er bagen mindre[;)]

Hvordan er den vognen i størrelse når den er sammenklappet?
Greit å få den inn i bilen? [:)]
ja da, ikke noe problem hvis man har stasjonsvogn iallefall. Den blir ikke sånn kjempelav som kanskje enkelte ønsker de, men den går helt fint inni bilen.

ORIGINAL: AnineT

ORIGINAL: Tøtta81

Hvordan er den vognen i størrelse når den er sammenklappet?
Greit å få den inn i bilen? [:)]

Den går fint i vår bil også og vi har ikke stasjonsvogn [:)]

ORIGINAL: *meeya*

liker min duo vogn jeg, stor bagg og helt grei sportsdel...Basson Roma...

lite ikke kombivognene vi så på jeg, synes baggen var alt for liten...

Back
Topp