Hva er en bra leggetid??

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Leste en plass at 18-18.30 var en fin tid å legge små barn på (spebarn også), det var faktisk ekspert råd til noen som slet med leggingen av tvillinger på 3 mnd...[8|] Vi har lagt Malin mellom 20.30 og 21.30, men syns selv det er litt sent... I går la jeg henne i 19.00 tiden og sovnet med en gang..., men sov bare en time.. fikk mat og la henne ca kl 21.00, da gren hun litt før hun sovnet. I dag la jeg henne kl 19.00 igjen og ikke et pip.. Skal bli spennendes å se om hun våkner igjen snart?? Håper ikke det..[8D] Når legger dere de små?

Mia er i seng mellom 18.30 og 19.30. Da er hun både trøtt og sliten.

så bra!! Herlig med litt voksenkveld [:D] Får krysse fingrene for at Malin ikke våkner nå, hun har nettopp fått mat og trøtt var hun så alt ligger til rette...[8D] tvi tvi!!

Esj der vokna hu [:@] Hvet ikke hva jeg skal gjøre?? Ta henne opp og vente til vanlig leggetid, eller la henne grine litt?? Noen som hvet??

21-22 tiden.. Kommer litt ann på[:)] Venter til etter sommeren med å legge henne tidlig, eller 19-20 tiden...

Emilie er i seng 20.00. Å det har jeg holdt på med i 2 måneder nå.
Godt med voksen tid da! :)

Malin tar bare ikke natten før kl 21.00, må bare prøve litt gradvis tror jeg..[;)]

emma sover 9  10 tiden på kvelden og sover da hele natta spiser frokost i 8 9 tiden på morran og legger seg igjenn etter det og sover til 12 1 tiden[:)]

Back
Topp