Hva er Emmaljunga city cross verdt?

RenathePro

Gift med forumet
Ble ikke klokere av priser på finn.no.. Og har ei venninne som solgte si 09 vogn med bag og fotpose for 5000,- .. Mi er 2010 modell [:)] 

Tja, jeg hadde nok så klart ville hatt mest mulig for vogna mi. Vi har 2011 modellen sa de når vi kjøpte den. Men den ble jo kjøpt i juni 2010. Men jeg hadde nok prøvd å selge den for litt over halve prisen. Nøytrale farger er lettere å selge. Hva utstyr har du med da? Fotpose, veske, bag, og/eller myggnett osv?? 

Er den velbrukt eller ser den ny ut? Kan jeg spørre hvorfor du skal selge? Vurderer å skaffe meg en city cross, men vil ikke hvis det ikke er en bra vogn. [8D]

jeg skal også selge min 2010 modell, av den enkle grunn at jeg bare skal ha phil and tedsvogna siden jeg ikke kan bytte vogn hele tiden og trenger muligheten å ta med begge barna samtidig.. og litt press fra sambo da for jeg er storfornøyd med den, og elsker den, og vil egentlig bruke den når vi bare kan bruke 1 vogn.. men da får jeg vel en unnskyldning for å kjøpe enda en da hvis jeg føler behovet[8D]

Jeg har fargen Grey dream[:)]

så følger med på denne tråden[:)]

Den er veldig fint brukt, alltid stått innendørs, følger med myggnetting i kalesje, fotpose og regntrekk. I fargen mørk marine, og hvit nøytralt på inneforet..
Selger mest fordi det er veldig dårlig plass i gangen nede, de vil at jeg skal ta vognen med opp og jeg bor i andre etasjen.. Enten den eller søskenvogna, og den har jeg ikke sjangs å få opp, men er ganske avhengig av siden jeg henter storebror hver dag [:)]

Har city bag til vognen også.. lurer på om jeg skal selge samlet eller ikke også.

Synd at samboer mener at vi har nok vogner, ellers kunne jeg være interessert! [:)] Er egentlig på jakt etter kun understellet, men det skal vel godt gjøres å få tak i. Har nemlig Emmaljunga Nitro City som ikke fungerer sånn kjempeoptimalt på turer om trøndervinteren, så hadde vært snedig å ha City Cross understell til det bruk! [;)]

Jeg har samme vogn og betalte vel 7000 for alt nytt fra butikk i fjor sommer før vi fikk lille.. Hadde nok ikke betalt så mye som 5000 brukt jeg da, da ville jeg heller kjøpt nytt og heller fått litt mer igjen når jeg solgte. Men du kan jo prøve?

Psudotwins: Jeg er veldig fornøyd med min i alle fall! [:)]
Og man kan vel få kjøpt kun understell i butikk mener jeg...? [:)]

Ja jeg synes 5000,- var litt i overkant jeg også.. Men prøver med bag 4500,- i første omgang.. Har ikke storhast.. (bare gubben som har det;)

Back
Topp