Hva er egentlig

kate

Gift med forumet
metformin? Veit mange får det i forbindelse med forsøk. Hva skal det hjelpe for?

metformin er egentlig en diabetesmedisin, men brukes fordi mange med pcos er insulinresistente og metformin kan stabilisere blodsukkeret TROR jeg....

er hvertfall noe i den sjangeren.... [:)]

Metformin er et medikament som nylig er blitt tatt i bruk for kvinner med PCO. Cystene reduseres og eggløsning finner sted, og sjansen for befrukting er dermed større.

Jeg og fikk vite at metforminen var for at jeg har insulinresistens[:)] Den har samtidig gjort at jeg har gått ned 6 kilo, så kroppen min har nok vært litt på tur før jeg begynte med den[8D]

ORIGINAL: Bens mamma

Metformin er et medikament som nylig er blitt tatt i bruk for kvinner med PCO. Cystene reduseres og eggløsning finner sted, og sjansen for befrukting er dermed større.

Kan reduseres, og eggløsningen kan finne sted. Men i mitt tilfelle gjorde den ikkje det. Metforminen ødla bare meir. Førte til brå vektnedgong utan nødvendighet, og dermed til at mensen uteblei lenge, mykje lengre enn før. På 80 dagen dukka frøkna opp igjen. Så.. Kan[;)]

Back
Topp