HVA er egentlig langt hår på gutt?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Jeg syns min har langt hår, jeg syns han er nydelig med det lange håret sitt.

her er han, ikke quote for jeg fjerner det straks

Det er omtrent sånn Jr. har hatt det frem til nå - når krøllene forsvant ble det for mye styr med lange "dreads" i nakken av ulltøyet, særlig når gutten HATER børste, kam og hårvask, så nå er det litt kortere over det hele.

Skjønn gutt du har! [:)]

Ja, jeg må nok klippe han snart. Noe som er skikkelig vanskelig for meg[8D] Men han er ikke spesielt glad i børsten nemlig! Så jeg må bare ta han med.. Men ETTER jul kanskje!?[8D]

Syns håret er langt når det begynner å krølle seg i nakkan, hvis du skjønner.[:)]

Her er Benjamin når han var 3år

Har fått noen kommentarer på om ikke jeg skal klippe Matheo snart, men neeeeei ikke enda sier jeg da[:)]

jeg kaller det halvlangt.... ca samme som sønnen min bare at fallet ble borte ved 2årsalderen...

bare lurer...men hvis en jente hadde hatet hårbørsten, klipper dere henne da?

ORIGINAL: Mrs Lutz

jeg kaller det halvlangt.... ca samme som sønnen min bare at fallet ble borte ved 2årsalderen...

Jeg hadde kanskje prøvt ej kortere men allikevel jentete friyre.[:)] Det er iallefall bedre enn bustete hår og vræling hver morgen!

Han er nydelig med sine golden-locks [:D]  ikke klipp de helt vekk ihvertfall!!

Robin ble tatt for å være jente når han hadde "langt" hår, så jeg klippet han pga det.. [X(]
..men han er fortsatt ganske langhåra da, og nå fikser han det jo selv, så jeg bryr meg ikke lenger [8D]

ORIGINAL: Mrs Lutz

Ja, hun kunne jo ikke hatt langt hår om hun ikke kunne børstet det!

ORIGINAL: Lena Levegg

Han er nydelig med sine golden-locks [:D]  ikke klipp de helt vekk ihvertfall!!

Robin ble tatt for å være jente når han hadde "langt" hår, så jeg klippet han pga det.. [X(]
..men han er fortsatt ganske langhåra da, og nå fikser han det jo selv, så jeg bryr meg ikke lenger [8D]

han er jo en tøffing han! Kan faktisk ikke se han for meg med helt kort hår.[8D]

Vi har jo vært hos frisøren flere ganger hvor hensikten har vært å klippe han, men vi ender meg en litt lang kort frisyre[8D]

Back
Topp