Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gitte__
Bakugan.
En figur (?) som du setter på et kort som det er magnet i. Da spretter det ut noe deler på figuren (?), også skal du sloss med det[8|]
Har ikke satt meg så veldig inn i det.. Men de blir snakka mye om i bhg[8D]
ORIGINAL: Dollface
så en 4,5åring har egentlig ikke bruk for det?
Men det er en grei måte å slippe unna tre sprengfylte sukkerholdige påskeegg?
ORIGINAL: SistemannIMagendet er jo super måte å lære seg mer matte på da [:D] ser det positive her jeg asså MYE bedre enn pc-spill
Gutten min er snart 10 år og han elsker de. Han leker masse med de. Han har ganske mange[:-] Man spiller mot hverandre med de. Inne hver enkelt står det et tall. det er visstnok en poengsum eller noe. han sitter hvertfall mye å spiller og kommer ut til meg med masse tall som jeg må regne sammen.
ORIGINAL: Læidy Bla Bla
ORIGINAL: SistemannIMagendet er jo super måte å lære seg mer matte på da [:D] ser det positive her jeg asså MYE bedre enn pc-spill
Gutten min er snart 10 år og han elsker de. Han leker masse med de. Han har ganske mange[:-] Man spiller mot hverandre med de. Inne hver enkelt står det et tall. det er visstnok en poengsum eller noe. han sitter hvertfall mye å spiller og kommer ut til meg med masse tall som jeg må regne sammen.