hva er egentlig det bakuga-

Dollface

Forumet er livet
VIP
greine for noe?

T har ytret ønske om at han vil ha en sånn en eller et sånt et eller what ever, så jeg tenkte om det ikke var så veldig crap så kunne han få i påskeegget fra oss, siden han får to andre fulle av godis.. [:-]

Bakugan.

En figur (?) som du setter på et kort som det er magnet i. Da spretter det ut noe deler på figuren (?), også skal du sloss med det[8|]

Har ikke satt meg så veldig inn i det.. Men de blir snakka mye om i bhg[8D]

Er noen "baller" som man setter oppå magnetkort, da spretter de opp til figurer. Også har de kamper med de[:)]
Minner litt om pokemon osv. som fantes før i tiden....

ORIGINAL: Gitte__

Bakugan.

En figur (?) som du setter på et kort som det er magnet i. Da spretter det ut noe deler på figuren (?), også skal du sloss med det[8|]

Har ikke satt meg så veldig inn i det.. Men de blir snakka mye om i bhg[8D]

det er noen figurer som åpner seg med hjelp av magnet...de første som kom ut var runde, men nå er de i alle former...
når de er åpne er noen av dem drager osv. nesten slik som pockemon var...bare de bode i en ball, disse blir en ball når de "brettes" sammen...
alle bakugan har et nr...feks G650...da har den styrke 650 og vil slå en med mindre styrke...men når du "sloss" bruker du kortet (noen med magnet noen uten) som gir styrke eller tar styrke fra motstanderen...

Eldste mann spiller på skolen, men tror det mer er å se på de andre sine og bytte kort/bakugan på lik linje som vi byttet glansbilder ol

så en 4,5åring har egentlig ikke bruk for det?
Men det er en grei måte å slippe unna tre sprengfylte sukkerholdige påskeegg?

ORIGINAL: Dollface

så en 4,5åring har egentlig ikke bruk for det?
Men det er en grei måte å slippe unna tre sprengfylte sukkerholdige påskeegg?

Min maser seg gal på de der... men han har ikke fått de ennå... En sånn liten figur koster jo sviiiiiiin! 
Jeg tror heller jeg hadde stappa en bil inni eller noe sånt... Eller en film, for det er en tvserie og, du får kjøpt filmene[;)]
Tror rett og slett de har mere glede av filmene enn en bitteliten ball som forsvinner i kaoset av andre leker...

Her får han heller Gormiti. De har dem på tilbud stadigvekk [8D] Det er også med kort og sånn.

Gutten min er snart 10 år og han elsker de. Han leker masse med de. Han har ganske mange[:-] Man spiller mot hverandre med de. Inne hver enkelt står det et tall. det er visstnok en poengsum eller noe. han sitter hvertfall mye å spiller og kommer ut til meg med masse tall som jeg må regne sammen. 

ORIGINAL: SistemannIMagen

Gutten min er snart 10 år og han elsker de. Han leker masse med de. Han har ganske mange[:-] Man spiller mot hverandre med de. Inne hver enkelt står det et tall. det er visstnok en poengsum eller noe. han sitter hvertfall mye å spiller og kommer ut til meg med masse tall som jeg må regne sammen. 
det er jo super måte å lære seg mer matte på da [:D] ser det positive her jeg asså MYE bedre enn pc-spill

På cartoon har de sikkert en nettside du kan lese deg opptil og se filmer/serier...

Gutten min begynte med disse rund 4 års alderen...

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

ORIGINAL: SistemannIMagen

det er jo super måte å lære seg mer matte på da [:D] ser det positive her jeg asså MYE bedre enn pc-spill

det er mye matte i de spillene...de tallene viser hvor sterke figuren er og på kortene som følger figurene, gir ekstra krefter til de eller tar fra motstanderen krefter...

Det er veldig populært blandt 5-åringene (og 4-åringene) i barnehagen her iallefall.
De spiller ikke med dem, men har dem med og viser dem, og synes generelt at de er kule.
Eldste vår fikk 3 stk for 1 år siden, og har passet så godt på dem at han har dem ande!
Finner de ofte på tilbud på div lekebutikker.

Back
Topp