Hva er du utdannet som ?

jente 92

Elsker forumet
Har ingen utdanning utenom vg1 helse og sosialfag.

Så jeg må få gjort noe med det etterhvert. Få utdannet meg, men vet ikke hva jeg vil. Klarer ikke å bestemme meg.

Så lurer på hva du er utdannet som, og hva du gjør i jobbe din?

Hvilke linjer måtte du gå for å bli det ?

Helsefagarbeider :)

2 år på videregående og 2 år i lære. Jeg jobber på en korttidsavdeling og i hjemmetjenesten. Til høsten skal jeg begynne på videreutdanning i psykiatri og rus. Det er over 2 år, en dag i uken og 10 praksisuker på psykiatrisk og på en avrusningsklinikk.

Sosionom, dvs studiekompetanse pluss tre år på høgskole.
Jobber for tiden i NAV med økonomisk sosialhjelp og stortrives :-) ønsker dog å jobbe med integrering av flyktninger etterhvert :-)

Jeg er ikke utdannet ennå da men, jeg begynner på skolen til høsten. Da er det først studiekompetanse via voksenopplæring i ett år, så vernepleier over 4 år (nett og samlingsbasert). Planen min med vernepleier utdanning er at jeg vil jobbe med rus, men en vernepleier utdanning gir deg mange muligheter i arbeidslivet.. dog er jeg litt i tenkeboksen om dagen, da jeg nettopp har blitt aleine, og vet ikke helt hvor heldig det er med skiftarbeid da. Samtidig så er det jo sånne ting jeg vil drive med.

Spørs jo hva du ønsker å jobbe med egentlig dette her da.. mennesker,omsorg, kontor osv

Er utdannet BUA:)

Autorisert helsefagarbeider, men jobber som helsesekretær :)

Utdannet lærer. 4 år på lærerutdanning og man må ha generell studiekompetanse, i alle fall måtte man det da jeg søkte.

Utdanner meg som lærer 5-10. Og skal ta en master innen samfunnsfag.
Kan bli flere muligheter enn kun lærer med.det. Men så langt tenker jeg ikke nå. Kun lærer på ungdomsskolen eller vgs innen samfunnsfag evt.

Jeg er utdannet barnehagelærer, studiekompetanse og 3 år på høgskule :-) Jobber i barnehage, og kunne tenkt å gått noen år til på skole, enten tatt et årsstudium eller spes.ped. eller lærer :-)