Hva er du takknemlig for....

Stage_Doll

Glad i forumet
...akkurat nå? [:)]
Jeg er takknemlig for at jeg har en så utrolig god og herlig liten sønn, at jeg har en snill mann som lot meg få ny sofa før jul, at alle mine er friske og raske, at jeg har noen virkelig gode venner/venninner, at det antagelig blir snø på julaften og at jeg snart kan kose meg hjemme noen dager med mann og barn[:)]

Nettopp flytta hjem til min kjære( har gått på skole og bodd vekke fra han ei stund)

Deili å komme tilbake til familien og alle vennane mine. Gleda seg til jul, og å få lov til å feire den i lag med dei eg e glad i[:)]

Vi skal til å bygge hus, har hvert å skreve under kontrakt, og venta bare på at ny'året skal komme så vi får begynne, Så er vi inne til neste jul[:D] 

Har det heilt fantastisk om dagen, eneste som mangler er en jobb! Men holde på å søke![:)]

Jeg er så takknemlig for min sønn at ord kan ikke beskrive det. Jeg er utrolig takknemlig for en fantastisk kjæreste og hans hærlige sønn.
For et år siden så stod hele livet mitt på hode så jeg er takknemlig for livet og alt som har skjedd det siste året , for nå er jeg lykkelig [:)]

Min fantastiske datter som jeg har ventet så lenge på og min kjære sambo som jeg skal gifte meg med neste år[:D]

Er takknemlig for min datter og det kommende barnet
Takknemlig for mannen min

Takknemlig for resten av familien min, gode opplevelser og at man er friske og ting ser bra ut for fremtiden[:)]

Er takknemlig for at jeg har 2 friske nydelige jenter, og verdens beste type[:)]
Takknmlig for at denne jula, som er Tuva sin første jul, skal jeg ha begge jentene mine med meg...

og for alle gode opplevelser jeg har forann meg, og min gode familie og nære venner[:)]

Jeg er takknemlig for:

* Mine to fantastiske sønner
* At jeg alltid har familien min (mamma, pappa, søsken, mormor..) å komme hjem til, som alltid stiller opp.
* At jeg har supre venner
* At jeg har fått fast jobb, bare 15 min kjøring unna
* At jeg er frisk og rask
* At det er snø og forhåpentligvis snart skiføre
* At det er ferie
* At jeg eier leiligheten jeg bor i

[:)]

* For at vi har fått 2 nydelig barn
* For at jeg ar en fantastisk fin samboer
* For at vi har ett godt samhold i familien
* For at vi alle er noenlunde friske
* For at vi har det varmt og gdt nå i kulden
* For at vi har nok med penger, og lite bekymringer
* For at vi skal gå i gang med bygging av drømmehsuet vårt
* For at vi har felles planer og drømmer for fremtiden

[:)]

Takknmlig for alt!hehe
Takknemlig for familien,og ikke minst sønnen min som har overlevd to store hjerteoperasjoner[;)]
Takknemlig for datteren min som er bare rett og slett fantastisk.
Hele familien[:)]

Jeg er så takknemmelig for at jeg har Lillemann! Han er verdens beste! [:)]

Kjenner jeg blir mer glad av å faktisk tenke litt ekstra etter på ting jeg er takknemlig for! Ting man kanskje tar for gitt til tider...

Dette må jeg si var så mye mer hyggelig å lese enn det andre innlegget som er skrevet om hva man er lei av i livet "blir dere noen gang lei" skrevet av Kal-El.... genereltforumet.
ble rett og slett deprimert av å lese alt som sto der.  uff.....

Jeg kjenner takknemmelighet for:

*Sønnen min. Takk for at jeg fikk bli mammaen din, at vi fikk oppleve deg, for den lille stunden du var hos oss. Du har lært meg og gitt meg så mye.  Uendelig mer enn hva jeg trodde for 5 år siden..

*Datteren min. Takk for at jeg får være mammaen din. Takk for at du var så sterk for 5 år siden, og overlevde det legene sa du ikke ville overleve. Takk for alle smilene, klemmene, utfordringene du gir meg. Du gjør at jeg utvikler meg videre, og stadig lærer noe nytt.

*Babyen i magen.  Takk for at du kom til meg. Takk for at jeg skal få oppleve å gå gravid igjen og få være mamma til en baby igjen. Du bringer med deg en lysere og gladere hverdag. Et nytt steg videre i livet.

*Jeg er taknemmelig for at jeg etter 4 år i skygge og sorg, endelig nå har klart å komme meg ut i lyset. Endelig kan føle glede, ren pur glede, uten å også føle sorg..   Jeg har lært meg at jeg har lov til å føle glede! Jeg har lov til å være glad!

Dette er jeg mest takknemmelig for akuratt nå. :)

Jeg er takknemlig for at jeg har to friske hærlige barn, og en god og snill mann. [:D]

Jeg er takknemlig for at sambo bytter til vinterdekk på bilen[8D]

Jeg er takknemlig for at jeg har fått en så flott og velskapt liten jente...
Og at alle rundt meg er friske og har det bra[:)]

At jeg har en flott helg, at jeg er fornøyd med livet mitt, at jeg har en flott og frisk sønn, at jeg har en familie som er glad i meg og stiller opp for meg, at jeg snart skal bli tante til ei lita prinsesse, og at det straks er jul! [:)]

Jeg er takknemlig for at lille jenta ikke tok skade av alle medisinene jeg har gått på...

Jeg er utrolig takknemlig for mitt lille sjarmtroll av en datter
Jeg er også takknemlig for at jeg skal gifte meg med verdens herligste til sommeren,
at jeg har to flotte foreldre som jeg setter innmari stor pris på,
for at jeg fhar så mange gode venner,
for at mine nærmeste er friske og raske,
for at jeg har en stor leilighet,
fast jobb og grei økonomi,
mat på bordet og klær i skapet,
for at det snart er jul,
og fordi jeg vet at noen er glad i meg[:)]

(er dette et lurespørsmål for å få meg til å fokusere på det positive og innse at jeg egentlig har det veldig bra?[8D])

Back
Topp